Bra fotografer Malmö/Vellinge området
Hej alla!!
Är det någon som har något bra tips på fotograf till bröllopsfotograferingen?
Som helst både tar bra bilder och som det går att prata med om sina egna önskemål :)
Tack så länge!!
Hej alla!!
Är det någon som har något bra tips på fotograf till bröllopsfotograferingen?
Som helst både tar bra bilder och som det går att prata med om sina egna önskemål :)
Tack så länge!!
Vi använde oss precis utav Johan Persson i Malmö. Vi har inte fått bilderna ännu, bara på CD-skiva men hittills har han och hans kollega varit superbra och trevliga. De kändes verkligen som de kunde sin sak och var okomplicerade. De gjorde rena, enkla bilder utan krusiduller.
Vi ska ha Ramona Bach som är utanför Trelleborg. Har bara hört gott om henne!
Jag kan tipsa om Jenny Sandberg, jätteduktig tjej från Bjärred som tar fantastiska foton.
Hej
Det finns många duktiga i det området, beror helt på vilken prisklass ni letar i...?
Har du kollat in madebymalin.blogg.se, mina vänner använde henne i sommras och de blev mer än nöjda!
Om man vill lägga lite mer pengar är karinfroom.se jätteduktig, bor i halmstad men hon kör nog.
Är det bara jag som reagera på att photomedia.se verkar göra reklam för sig själva i olika fotograf trådar?
I natt 00.09 och 00.01 skrivs 2 olika inlägg i fotograf trådarna av två olika personer som rekommenderar dessa. Märkligt!
Dessutom har båda personerna ingen vidare information på sina sidor.
Jag menar om nu du siggetjejen2 redan har blivit fotad, varför står det då ex planerar bröllop på din sida?
Saralissa, nej det är verkligen inte bara du! Det där är ett återkommande faktum! Dessutom har jag aldrig hört någon "verklig" person som faktiskt uppskattar den fotografen, trots att jag hängt på bröllopsforum i flera år.
PINSAMT för dom att det är så uppenbart.
Jens C Hillner eller de som jobbar för photomedia är alla en och samma person som skriver inläggen.Jag som jobbar med tal&skrft varje dag ser tydligt att det är samma person som skriver.
För om man jämför vad som står på deras hemsida samt läser vad de skrivit om sig själva på modellbilder.se och sedan läser inläggen här på bt så ser man tydligt att pesonen ifråga har lite lätt dyslexi : )
Ok måste ni klanka ner på Jens C Hilner?
Anledningen för att han skriver inlägg är ju för att ragga kunder vilket är förståligt!
Honeyman, det råkar vara så att man inte får göra reklam på detta forumet.
Ser att du gör ganska mycket reklam i väldigt många trådar om just pixelbyrån ...
Jag tror att de flesta fotografer gör smygreklam här. Det är ju upp till var och en att se på deras bilder och skapa sig en egen uppfattning. De kan ju knappast övertyga er på några rader. Jag tycker inte ni ska klanka ner på dem. De tipsar om sidor och tack vare detta får ni ett bredare spektra att leta i. Att anlita en fotograf beror ju mycket på personen också eller? Ni som klankar ner på dem är ju ofta konkurrerande fotografer. För man ser ju att ni klankar ner på de som verkligen är duktiga och kända i branschen. Det kan jag tycka är mer patetiskt.
Vi har bokat Lina Roos.
Vi använde Lina Arvidsson. linafoto.blogspot.com/
Jag har sett jättefina bilder här i bildgalleriet, och när jag frågade var det Jonas Thun som tagit dem.. Avslappnade, fina bilder!
Utgår dock ifrån Ystad, så en liten bit från malmö är det. Har ingen egen erfarenhet av honom, men bilderna var fina..
Vi har bokat Mads Damgaard som bröllopsfotograf. Spana in några av hans bröllopsbilder på madsdamgaard.com/wedding!