• Stina1­00
    Äldre 10 Nov 20:50
    7477 visningar
    6 svar
    6
    7477

    Hjälp, tips på coverband i Västerås??

    Hej, vi ska gifta oss och ska ha ett ganska stort brollop och vill ha ett bra coverband som kan få igång dansen/festen och som har en bra repertoar? Brolloppet kommer vara i Västeråstrakten.
    Tack tack

  • Svar på tråden Hjälp, tips på coverband i Västerås??
  • PerNil
    Äldre 10 Dec 17:51
    #2

    Vi har hört både The Backbones och Backyard Jam. De spelar både till vigsel och får fart på festen. Sök på bandnamnen så ska du nog hitta dessa coverband.

  • ElinIn­grid
    Äldre 7 Jan 20:16
    #3

    Hej.
    Syrran hade PULS från Arvika. De spelar på mycket bröllop över hela Sverige. Kanonband. Bred musik som passade ALLA åldrar. Även jag/vi kommer nog att ha dem. De säjer också att man får önska låtar som de övar in "bara" för just bröllop. Kolla in www.pulsarvika.nu

    /EI

  • Roger och Kristi­n
    Äldre 12 Jan 22:47
    #4

    Det finns 2 band som jag vet om. Dom heter olzons och Osync.Båda är bra och framförallt olzons spelar på många bröllop.

    Lycka till!

  • älskar martin
    Äldre 15 Jan 17:34
    #5

    hej hej! min syster hade ett band som heter bag-in-box som mingelmusik på sitt bröllop. när jag och min man gifte oss så ville vi anlita samma band för just mingel men dom hade lagt ned.
    dock hade en i bandet börjat i ett annat coverband som spelar på bland annat bröllop så efter lite diskussioner o.s.v. så blev det dom vi körde på.
    vi gifte oss strax utanför alvesta men vad jag förstod på dom så spelar dom över hela sverige. nylens fest orkester heter dom. de körde även mingel innan,jättefint med piano och sång för att sen röja i över fyra timmar!! det var längesen jag hade så kul på ett dansgolv och vi lovade att vi skulle rekommendera dom. www.nylens.nu

    hoppas att ni hittar det ni söker!
    kram carina

  • belina­n
    Äldre 22 Jan 19:05
    #5

    Hej. Har en bekant som spelar i ett coverband som heter Smilys (vet inte om jag stavade rätt)och finns i Hallstahammar. De har bred repertoar och brukar vara flitigt anlitade på bröllop,

  • Äldre 24 Mar 17:06
    #6

    Kan starkt rekommendera www.bubb.se. Prisvärda och spelar sköna låtar. Både gammalt som nytt där vi som kunder oxå kan få önska egna låtar. Proffsiga och enkla att ha och göra med. Vi hade dem i kyrkan, till minglet och festen!

Svar på tråden Hjälp, tips på coverband i Västerås??