• Vipps80

jag har världens bästa svärmor!!!

Hej!
    Har sett att många har en dålig relation till sina svärmödrar, därför vill jag höja min till skyarna... Hon är duktig och gillar att hålla på med blommor, så jag frågade lite försiktigt om hon ville göra min brudbukett. Hon blev väldigt smickrad... och vad gör den underbara människan jo hon anmäler sig till en kurs och idag kom hon hem med en helt fantastisk brudbukett som ser exakt ut som jag har tänkt mig...

Ville bara skryta lite om min svärmor Kram påer!!!

• Svar på tråden jag har världens bästa svärmor!!!
  • aikidoaasa

Jag känner mig också väldigt lyckligt lottad. Min svärmor är den bästa hon också!
    Vi kommer väldigt bra överrens och det är riktigt kul att vara med henne.
    Det har hänt några gånger att hon, jag och sambons syter har åkt iväg på bio och liknande själva och haft det riktigt trevligt.
    Båda hans föräldrar har välkommnat mig från första början så det känns riktigt kul. Även hans morföräldrar välkommnar mig med öppna armar. Redan vid andra tillfället då vi träffades säger hans morfar att han vill att jag ska kalla honom för morfar också. Hans mormor älskar att det finns någon som hon kan prata handarbete etc med.
    Det kan påpekas att de aldrig välkommnade systerns pojkvän när de var tillsammans. Han fick vara med på familje sammankomster och de var trevliga, men det gick och hoppades på att hon skulle hitta någon annan. De gillade däremot hans mamma.

• anniebananie

Min svärmor är också helt grym, känner helt och hållet att hon inte skulle vilja att någon annan gifte sig med hennes son. Nu när hon blivit farmor fortsätter hon att vara helt underbar och respekterar hur jag vill ha det med min son.

• burberry

Jag måste också säga att min svärmor är helt fantastisk på alla sätt och vis. Fast det skiljer ett antal år på oss så kan vi umgås som två väninnor och åka och handla ihop och ha hur trevligt som helst.

• CeKe

Jag lyckas ju ha fått två svärmödrar som båda är riktigt goa på olika sätt!

Min "riktiga" svärmor är underbart snäll och go och som nog är fööör snäll för sitt eget bästa. Visst pratar hon för mycket och länge rätt ofta så varken jag eller hennes barn orkar hålla öronen uppe ibland, men go är hon Är bara rädd för att vi kommer att få ALLDELES för mycket leksaker hemma om vi får barn någon gång i framtiden. Hon är tokglad i saker och ivrig att dela med sig. Hehe. Får försöka uppfostra henne i det *ler*

• iregnet2010

nej inte kan du ha världens bästa svärmor...för det har ju jag

• KatjaB

Min svärmor är ju rätt underbar, visst blir jag trött på henne ibland och hon säkert på oss men i det stora hela är hon så bra

• Alvs

Jag med

iregnet2010 skrev 2009-12-07 22:22:37 följande:
    nej inte kan du ha världens bästa svärmor...för det har ju jag
  • Vipps80

Härligt att höra att det finns fler goa svärmödrar därute. Vilken tur vi har
    Kram

• Jojjo82

Min svärmor och svärfar är helt fantastiska människor! Det är nästan så att jag känner att jag har fyra föräldrar i mitt liv...

Svar på tråden jag har världens bästa svärmor!!!