• pettan
    Äldre 7 Nov 14:04
    2867 visningar
    8 svar
    8
    2867

    ensam

    Måste bara få skriva av mig.. lyssnade på en låt på YouTube o så lät jag det bara fortsätta så nästa låt som kom var Amazing grace spelad på säckpipa- blev väldigt känslomässigt då min fästman som är iväg på FN tjänst har berättat att om han gärna vill ha den på sin begravning... har dessutom precis läst tråden om soldaterna som man inte skulle tycka synd om! Förlåt ..inget jag väntar mig svar på men var tvungen att skriv av mig!

  • Svar på tråden ensam
  • kaksmu­lan
    Äldre 7 Nov 15:06
    #1

    oj lät tungt och känslomässigt skickar en kram bara för att hoppas det ska kännas liiiiite bättre

  • kikel
    Äldre 7 Nov 16:04
    #2

    Vet hur det känns min är i Afganistan kommer hem i februari.

  • kikel
    Äldre 7 Nov 16:09
    #3

    Februari säger jag! hhmm vet inte vad jag tänkte på jag menade April.. hehe

  • MKAB
    Äldre 7 Nov 18:52
    #4

    ni e otroligt starka som klarar av att ha förhållande medera män,stor kra o eloge till er!

    bry dig om den där tråden,förstår alls varför man skapar en sån tråd! jag har varit med om krig o det valde jag inte själv!

  • MKAB
    Äldre 7 Nov 18:54
    #5

    oj vad fel det blev.mitt tangetbord e trögt.skriver texten rätt denna ggn:)

    Ni e otroligt starka som klarar av att ha förhållande med era män,stor kram o eloge till er!

    bry dig om den där tråden,förstår inte alls varför man skapar en sån tråd! jag har varit med om krig o det valde jag inte själv

  • pettan
    Äldre 8 Nov 14:06
    #6

    Tack så mycket för svaren! Känns bättre idag!
    Pratade med honom igår och fick reda på att de räddat livet på en man! (inte i strid!) Han var så stolt över att kunna hjälpa till!

  • kikel
    Äldre 8 Nov 16:33
    #7

    Det är himla skönt när man får höra nått från dom!
    Själv har jag inte hört något på två veckor. Fick ett mail som sa att det var lite oroligt just nu så dom har inte fått använda telefoner eller internet men han ska se om han kan ringa i morgon.


    pettan skrev 2009-11-08 14:06:40 följande:
    Tack så mycket för svaren! Känns bättre idag! Pratade med honom igår och fick reda på att de räddat livet på en man! (inte i strid!) Han var så stolt över att kunna hjälpa till!
  • pettan
    Äldre 8 Nov 23:39
    #8

    åh jag hoppas för din skull att han har möjlighet att höra av sig! Är så härligt som du säger att bara få veta att dom mår bra!

Svar på tråden ensam