• sofia1­0
    Äldre 2 Nov 17:23
    3003 visningar
    8 svar
    8
    3003

    Någon som skulle vilja hjälpa mig med ett tal till min blivande man?

    Jag kan verkligen inte få ihopa det

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-03 12:20
    Finns här inte någon som skall hålla tal till sin blivande man som kan hjälpa mig med lite insperation som att jag kan kommaigång med mitt!

  • Svar på tråden Någon som skulle vilja hjälpa mig med ett tal till min blivande man?
  • sofia1­0
    Äldre 2 Nov 17:51
    #1

    Någon som vill hjälpa mig?

  • sofia1­0
    Äldre 2 Nov 18:44
    #2

    puff puff

  • anno08
    Äldre 2 Nov 20:06
    #3

    jag höll tal för min man för 1,5 månad sen o först gick jag flera veckor o tänkte "jag kommer aldrig komma på nåt bra!" men sen föll det liksom bara på plats..

    jag började nämligen tänka på hur han är, vilka kvaliteter han besitter o hur han får mig att känna o så tog jag fasta på det. det blev ett mysigt o gulligt tal om de egenskaper hos honom som jag älskar o att han gör mig glad o lycklig o hel o att han dessutom får mig att känna mig trygg o omhändertagen..

    visst blev det ett väldigt fint tal som gav både tårar o skratt hos mina väninnor men framförallt var det en kärleksförklaring till den man jag ska leva med många år framöver! o egentligen tror jag inte att det hade spelat så stor roll vad jag sagt i mitt tal för bara att jag höll tal imponerade på många o det blir känslomässigt rörande när bruden reser på sig o talar direkt till sin älskade,
    lycka till!

  • sofia1­0
    Äldre 3 Nov 09:17
    #4

    Någon mer?

  • Mamli
    Äldre 3 Nov 09:22
    #5

    Som anno08 sa, du måste tänka på hur han får dig att känna dig.
    Det är svårt för någon här att skriva ett "tal" då vi inte vet hur han är, eller hur han får dig att känna.

  • sofia1­0
    Äldre 3 Nov 09:28
    #6
    Mamli skrev 2009-11-03 09:22:07 följande:
    Som anno08 sa, du måste tänka på hur han får dig att känna dig.Det är svårt för någon här att skriva ett "tal" då vi inte vet hur han är, eller hur han får dig att känna.
    Fat jag menar ju att jag mailar den som vill hjälpa mig och säger vad jag vill ha med!
    Annars förstår jag att det inte är så lätt
  • sofia1­0
    Äldre 4 Nov 13:59
    #7

    Puff puff!

    Skriv gärna några bra ord man kan börja talet med!

  • anno08
    Äldre 5 Nov 10:06
    #8

    jag började med att säga:
    "jag älskar dig andreas o idag är jag förmodligen den lyckligaste kvinnan på jorden. för idag har jag fått gifta mig med den person jag längtat efter i hela mitt liv!"

Svar på tråden Någon som skulle vilja hjälpa mig med ett tal till min blivande man?