till brudklänningen
har en klänning med tunna axelband, vad kan man ha till den som man liksom kan sätta på sig om man fryser eller så? Bolero eller nått annat och var kan man hitta det?? Klänningen är benvit.
har en klänning med tunna axelband, vad kan man ha till den som man liksom kan sätta på sig om man fryser eller så? Bolero eller nått annat och var kan man hitta det?? Klänningen är benvit.
Är det till ett vinterbröllop? Såfall kan du ha en pälsbolero.. finns jättefina såna.
Om det vart ett vinter bröllop så hade det passat perfekt, men vart kam man få tag på bollero till sommaren?vet du??
jag har en bild på en fin lite "spetströja" i mitt galleri om du vill kika.
Funderar själv på att ha den som back-up då jag har rätt finnig rygg ibland och en massa ärr på ryggen som jag vill dölja. Kanske värmer den inte supermkt men jag tycker den är jättefin!
en bolero i spets eller organsa med broderier, finns såna kortärmade som kanske inte värmer direkt mycket förstås men de är fina och täcker lite mer än axelbandslöst. Annars en tunn virkad bolero vore ju fint, eller en sjal som är tunn som man kan ha om axlarna. En kort "cape" utna pälskant kan ju vara nåt