Bolero?
Någon som har något tips på var man kan hitta en snygg bolero/jacka? Har kollat runt i bröllopsbutiker men tycker de är så tråkiga där...
Någon som har något tips på var man kan hitta en snygg bolero/jacka? Har kollat runt i bröllopsbutiker men tycker de är så tråkiga där...
Kolla olika internet sidor, tulipsbride.com, ubrides.com, 4baby4us tex. Lycka till!
Tack!
Hur varm behöver den vara? Jag har några jag drömmer om men de är kortare och inte så varma. Titta här:
www.etsy.com/view_listing.php&ref=sr_gallery_17&&ga_search_query=bolero&ga_search_type=handmade&ga_page=2&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title
www.etsy.com/view_listing.php&ref=sr_gallery_4&&ga_search_query=bolero&ga_search_type=handmade&ga_page=5&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title
www.etsy.com/view_listing.php&ref=sr_gallery_7&&ga_search_query=bolero&ga_search_type=handmade&ga_page=5&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title
(om länkarna inte fungerar gå in på etsy.com och sök på bolero så får du upp massor av ögongodis)
Åh, vilka underbara boleros! Hade egentligen tänkte mig något varmare men blev riktigt sugen på nån av dem... :)
Jag vet, de är underbara...och lite dyrare än jag tänkt mig. Jag försöker hinta att en sådan skulle vara en underbar julklapp. Vi får se om det funkar!
Oh shit snygga boleros! Själv köpte jag en på divinityred.se inte lika franskt modehus men billiga :P