• cagu

Bolero?

Någon som har något tips på var man kan hitta en snygg bolero/jacka? Har kollat runt i bröllopsbutiker men tycker de är så tråkiga där...

• Svar på tråden Bolero?
  • Mrs Opp

Hur varm behöver den vara? Jag har några jag drömmer om men de är kortare och inte så varma. Titta här:

www.etsy.com/view_listing.php&ref=sr_gallery_17&&ga_search_query=bolero&ga_search_type=handmade&ga_page=2&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title

www.etsy.com/view_listing.php&ref=sr_gallery_4&&ga_search_query=bolero&ga_search_type=handmade&ga_page=5&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title

www.etsy.com/view_listing.php&ref=sr_gallery_7&&ga_search_query=bolero&ga_search_type=handmade&ga_page=5&order=date_desc&includes[]=tags&includes[]=title

(om länkarna inte fungerar gå in på etsy.com och sök på bolero så får du upp massor av ögongodis)

• cagu

Åh, vilka underbara boleros! Hade egentligen tänkte mig något varmare men blev riktigt sugen på nån av dem... :)

• Mrs Opp

Jag vet, de är underbara...och lite dyrare än jag tänkt mig. Jag försöker hinta att en sådan skulle vara en underbar julklapp. Vi får se om det funkar!

• sara P

Oh shit snygga boleros! Själv köpte jag en på divinityred.se inte lika franskt modehus men billiga :P

Svar på tråden Bolero?