• Meii

Alfred Angelo 1645

Jag är så osäker och behöver hjälp. Är det nån som ska ha Alfred Angelo 1645 klänningen på sin stora dag? Bild finns i mitt bildgalleri..tycker ni den är för tråkig och enkel? Har ni sett nån liknande klänning med lite mer släp? Tacksam för all hjälp... =)

• Svar på tråden Alfred Angelo 1645
  • Steven och Johanna

Ditt galleri syns inte! ;)

• Meii

oj =( är det nån som vet hur man ändrar de? känner mig sååå dum hihihi inte så teknisk

• pettan

tycker absolut inte den är tråkig, ganska enkel dock men det är det som gör den vacker!

• Jennygg

En god vän till mig hade den på sit bröllop, helt fantastikt.. jag är så sugen på att ha den, men hittade en annan hos Alfred Angelo:)

• 1 Grevinnan

Den är jättefin!

är Alfredo Angelo ett dyrt märke, ca vad kostar klänningen och finns den i de vanligaste bröllopsaffärerna eller?

• Jennygg

Denna klänning finns i sthlm brud o fest tror den kostade runt 7000kr så kunde man även hyra den

• Meii

Jag tycker oxå den är jättefin och funderar starkt på att ha köpa den. Den finns på Stockholm brud och fest för runt 6000kr.
    Lite tråkigt att det inte är något släp =(. Är de nån som har sett nån liknande klänning men med lite mer detaljer och med släp?

Svar på tråden Alfred Angelo 1645