• Mamli

Måste ha hjälp,

Jag hitta en slimmer på triumpf men kom på att den kan jag ju inte ha under klänningen! den har ben och går upp till bhbandet så kommer ju inte klara av att gå på toa.

Har prövat med skenor i på lindex och massa saker men tycker de är så obekvämt! tänkte att jag drar åt klänningen lite istället så får jag vara fin under, men nu säger hon i brudbutiken att man inte får dra åt den för då kan den spricka :-/

är drygt 1 ½ månad kvar och vill gärna hitta nåt som kan slanka ut mig lite för letar ändå axelbandslös bh..

Vart?

• Svar på tråden Måste ha hjälp,
  • lecaroline

Skulle klänningen spricka?? Låter som billigt tyg i så fall.

Nej det enda som är fult om man drar åt mycket är att det kan välla fram fett och bilda valkar när man minst anar det.
    Jag böjde mig frammåt i min klänning och uops så var det inte så nice vid brösten
    Varning vid ryggen också! Det bästa är att låta det fett man har vara och vara en stålt fin brud ändå!

Lycka till!

• Mamli

Precis..tycker de låter konstigt..måste ju kunna dra åt lite.

Jag har gammal gravidmage så det är vi magen jag vill hålla in, sen tänkte jag låta de gå lösare och lösare ju högre upp man kommer för de inte ska hänga över

Men ni tror inte jag behöver slankunderkläder då?

kan hitta lite snygga trosor och axelbandslös bh..kollar också efter torsolett men så svårt att hitta då jag är smal i midjan men gigantisk mage och rygg så de blir allti för små nedtill

• Snufflan

Men finns det inte sånna jätte trosor (Bridget Jones dagbok) som håller in magen, kanske väldigt osexigt, men du kan ju byta till nått finare sen på kvällen.

• lecaroline

Korsetten på klänningen fixar det! Prova den nu innan och låt samma person snöra den på dagen D så hon vet hur man ska göra så kommer det att gå bra!

• Mamli

sallyochsara.e-butik.se/

hitta denna men de är så mycke pengar
    har precis blivit arbetslös så känns sådär, men jag älskar den.

kanske räcker med hålla in magen strumpbyxor..fina spetstrosor och en balconette bh.

• lecaroline

Spets är sticksigt!

Blir nog bra med det du tänkt med strumpbyxor..

Sedan kan man väl överaska gubben med att ha en sådan på 1 månadsdagen eller ett års dagen. Allt behöver inte hända på bröllopsnatten

Vi sparade lite tårta som vi åt 3 månad efter vi gift oss. och det var gubben som var pappa till iden och tog fram den

• ankii

Jag hade den torsoletten från Sally och sara. Jag bor i Thn och kan tänka mig att låna ut den om det är rätt storlek. Det är det ju bara att skölja upp den i lite varmvatten, man har den ju inte på så mycket. :)

Vilken storlek?

• pettan

kom visst inte med som jag tänkte men om du tittar på bh:ar så finns den en vit korsett, axelbandslös bh och det verkar som korsetten är utan skenor!

• Pomparet

Jag har lite större storlek + gravidmage. Jag har köpt en korsett från www.evasinderklader.se. Jag säger bara WOW vilken figur och smal midja............korsetten kommer från intimate alltitudes....hett tips!

Svar på tråden Måste ha hjälp,