• Jevic
    Äldre 20 Oct 11:12
    2254 visningar
    10 svar
    10
    2254

    Vilket företag säljer brudgumens kläder???

    Tro det eller ej, men jag har klantat till det!
    Vi har hittat kläderna till min kille, men jag har inte skrivit ned från vilket företag de kommer ifrån - har bara sparat ned bilden på datorn!!

    Hjälp - ngn som känner igen plagget, ngn som vet vilket företag som säljer detta? Vänlgien gå in i mitt bildgalleri och titta på bild nummer 7.

    Mvh
    Yrpannan

  • Svar på tråden Vilket företag säljer brudgumens kläder???
  • KatjaB
    Äldre 20 Oct 11:48
    #1

    ingen aning dessvärre.. cavaliere? turotailor?

  • Jevic
    Äldre 20 Oct 11:56
    #2

    Haha, du är min lilla bröllopsfixare Katja...hjälper/stöttar alltid när jag är i behov av hjälp härinne!

    Jag har kollat runt men hittar inget, måste ta mig tiden och verkligen engagera mig nu.

    Tack än en gång för din hjälp!

    Jenny

  • mintur­snart
    Äldre 21 Oct 19:16
    #3

    Vi köpte ifrån www.suitopia.se, då fick man skräddarsytt precis som man ville for 2000kr. Vi var väldigt nöjda.

  • Hjarta­fró
    Äldre 21 Oct 19:48
    #4

    Ser ut som kläder från Cavaliere - www.cavaliere.se

  • KatjaB
    Äldre 21 Oct 20:39
    #5
    Jevic skrev 2009-10-20 11:56:06 följande:
    Haha, du är min lilla bröllopsfixare Katja...hjälper/stöttar alltid när jag är i behov av hjälp härinne! Jag har kollat runt men hittar inget, måste ta mig tiden och verkligen engagera mig nu. Tack än en gång för din hjälp!Jenny
    haha, trevligt att stå till tjänst.. Min sambo funderar dock på avvänjning av bröllopstorget, i form av något tolvstegsprogram
  • majsan­801
    Äldre 21 Oct 21:32
    #6

    Får man kapa tråden lite? Tips på var man kan köpa billiga kostymer heslt under 2000kr.

  • Jevic
    Äldre 21 Oct 21:35
    #7

    Självklart - vi delar tråd o hoppas vi blir nöjda med alla svar vi får *puffar och ber om svar*

  • Jevic
    Äldre 21 Oct 21:36
    #8

    KatjaB: avvänjning? Hahaha, lät jobbigt. En annan börjar liksom vänja sig vid tanken på att "japp, jag kan arbeta med detta på heltid" för det är så skoj! Ingen avvänjing här inte, snarare tvärtom haha.

  • dreaml­ife
    Äldre 3 Nov 14:23
    #9

    Har letat lite efter kläder även till min blivande man...
    Har hittat en del "billiga" alternativ.
    www.fracklagret.se
    www.blacktie.se

    Tycker det verkar vara prisvärda alternativ där du får hela "paketet" till en billig peng!!

  • Jevic
    Äldre 4 Nov 19:49
    #10

    Tack för tipset Dreamlife, men vi är ute efter kostym...ej frack. Dock var det riktigt bra sidor, så dessa länkar kommer vi spara i framtiden.

Svar på tråden Vilket företag säljer brudgumens kläder???