• Malla och Mojje

Bra fotograf norr om Göteborg?????

Vi ska gifta oss ca fem mil norr om Göteborg vid kusten och letar efter en fotograf. Det skulle vara roligt att få tips om en fotograf som tar lite annorlunda och fina bilder.

Någon som har bra (eller dåliga) erfarenheter???

Tack tack!!

• Svar på tråden Bra fotograf norr om Göteborg?????
  • frökenlara

Jag tänkte tipsa om en fotograf som jag känner till, och trodde att MrsRobinson redan gjort det. Men så såg jag att namnet på länken bara var förvillande lika... :) Killen jag ville tipsa om heter Tomas Ottemo och hans länk är www.ottemophoto.com!

Han tar verkligen annorlunda bilder, med mycket "rörelse" och vackra detaljer.

Lycka till!

• Malla och Mojje

Tack för tipset!!

frökenlara skrev 2009-10-21 18:28:19 följande:
    Jag tänkte tipsa om en fotograf som jag känner till, och trodde att MrsRobinson redan gjort det. Men så såg jag att namnet på länken bara var förvillande lika... :) Killen jag ville tipsa om heter Tomas Ottemo och hans länk är www.ottemophoto.com!Han tar verkligen annorlunda bilder, med mycket "rörelse" och vackra detaljer. Lycka till!
  • Frujj

Jag skulle vilja tipsa om www.photprint.se
    Konstnärlig fotograf som ser det där "lilla extra", jättefina bilder!

• skille

Jeg ville ikke valgt photprint, da du med stor sansynerlighet ikke kommer til å bli fornöyd med kvaliteten på kortene, Han lar seg lett distrahere, pluss at vi har måtte la noen redigere bilende vi fikk av han på nytt, det er uproffs å levere fra seg kort hvor man ser håndavrtykk i bakgrunden, eler ting som absolutt ikke skal väre med på enkelte kort

• frökenlara

Hur gick det? Hittade du någon fotograf?

• Malla och Mojje
    frökenlara skrev 2009-11-09 18:26:31 följande:
    Hur gick det? Hittade du någon fotograf?
    Ja! Vi har prel-bokat en fotograf som vi ska träffa för ett möte.

Tack för alla tips!

Vi vill ha med fotografen från tidig morgon till sen kväll så det blev helt enkelt priset som blev avgörande när vi valde. Denna fotografen har gett oss ett bra pris och då ingår inte bara ett visst antal timmar utan han har lovat att vara med tills vi "tröttnar på honom"!
  • lecaroline

rekomderar inte Ipixfoto i thn.

Vi har lämnat tillbaka albumet för jag är fläckig på huden.
    Det tog 3 justeringar för att få ett fint tackkort. Svart vitt för han lyckades inte få bort en lila arm på mig, som jag inte hade den dagen..

• SofieochJamie

Vilken fotograf blev det?

Svar på tråden Bra fotograf norr om Göteborg?????