• mammac­atta
    Äldre 15 Oct 19:26
    46948 visningar
    431 svar
    431
    46948

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • Äldre 11 Jan 21:15

    Vad skönt för dig janos, du verkar ha för segt med allt det där.

    Kram till er alla!

  • Fru Hilde
    Äldre 11 Jan 21:41

    Kramkalas till alla!!

    undras just vem av oss som får barn först Janos. Jag ska ju ha 100302. Den av oss som hinner först kommer vara grymt sotis på den andre för att gå och vänta det sista är ju inte det roligaste man kan göra direkt. Eller hur? Jag är förkyld ännu en gång och är döless på rethosta och täppta bihålor.

  • Gable
    Äldre 12 Jan 17:14

    På fäjsbååk! Ytterligare en anledning för dig Janos att skaffa ett konto där.

    Hon är helt bedårande söt, lilla Wilma!


    janos skrev 2010-01-11 14:16:00 följande:
    Vart har du sett henne? *nyfiken ju!*
  • Gable
    Äldre 12 Jan 17:14

    Åh så skönt!!!!


    janos skrev 2010-01-11 14:16:39 följande:
    Hemkommen från läkaren. Är helt sjukskriven hela graviditeten ut, dvs tom 100305!
  • Gable
    Äldre 12 Jan 17:15

    Ni kommer ju inte att vara de enda som går omkring och väntar... Och väntar... Och väntar... På att era bebisar ska komma ut så man får se!

    Fru Hilde skrev 2010-01-11 21:41:28 följande:


    Kramkalas till alla!! undras just vem av oss som får barn först Janos. Jag ska ju ha 100302. Den av oss som hinner först kommer vara grymt sotis på den andre för att gå och vänta det sista är ju inte det roligaste man kan göra direkt. Eller hur? Jag är förkyld ännu en gång och är döless på rethosta och täppta bihålor.
  • Äldre 12 Jan 20:38

    Tack för det apg! Det har verkligen varit en seg graviditet.
    anne på grönkulla skrev 2010-01-11 21:15:16 följande:


    Vad skönt för dig janos, du verkar ha för segt med allt det där.Kram till er alla!
  • Äldre 12 Jan 20:41

    Kan vi inte ta det samma dag istället?!? Skulle inte det vara häftigt?!?
    Fru Hilde skrev 2010-01-11 21:41:28 följande:


    Kramkalas till alla!! undras just vem av oss som får barn först Janos. Jag ska ju ha 100302. Den av oss som hinner först kommer vara grymt sotis på den andre för att gå och vänta det sista är ju inte det roligaste man kan göra direkt. Eller hur? Jag är förkyld ännu en gång och är döless på rethosta och täppta bihålor.
  • Äldre 12 Jan 20:42

    Min bebis kommer då INTE att ligga ute på fäjsboook, då jag fortfarande kämpar med att INTE skaffa mig ett konto där


    Gable skrev 2010-01-12 17:15:45 följande:
    Ni kommer ju inte att vara de enda som går omkring och väntar... Och väntar... Och väntar... På att era bebisar ska komma ut så man får se!Fru Hilde skrev 2010-01-11 21:41:28 följande:
  • Äldre 12 Jan 20:43

    Imrgon far vi till mommo och poppo och sover över. På torsdag åker jag och maken till sthlm några dagar, medans sonen blir kvar hos mommo och njuter av ff.

    På återseende!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 15 Jan 17:18

    Äntligen fredag

    Tänkte skicka lite bilder till er, de flesta har väl iofs sett Wilma nu, men för Janos och Cybermamman iaf. Men jag behöver hjälp med era mailadresser igen för jag har ny dator och de sparade gamla mailen går inte att få fram. Så om ngn kan vidarebefordra nåt gammalt mail med alla adresserna så vore det fint

    Hoppas du njuter av ledigheten och har det bra i Sthlm Janos!

    APG: +22... blir lite avis.

    Visst är det fint och friskt med snö och kyla men jag längtar efter att få komma ut på promenader med barnvagnen och det går ju inte när det är svinkallt och is i backen. Igår var det iofs 0-gradigt så då gick vi ut på en liten promenad på sjön. Dom är ute och roar sig med att köra bil på sjön om kvällarna här så då är det tom så att JAG vågar lita på att isen håller att gå på . På tal om tyngd ( )så gick jag ju upp nåt kopiöst den andra halvan av graviditeten. Hade grymt mycket vatten i kroppen så fötterna såg ut som tantfötter utan anklar och jag hade en dubbelhaka som fick Jabba the hut att se smal och trind ut! Nu har jag tappat 17,5 kg . "Bara" 7,5 kg kvar och då har jag ändå lite vatten kvar att bli av med. Längtar efter att komma igång med träning framöver .

  • Äldre 15 Jan 22:25

    Äntligen fredag igen, det ÄR en bra dag.

    äpv, du har mail.

    Popcorn och valfri dricka till alla, partyparty.

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19