Frimärken?
Någon som vet vart man kan få tag på fina frimärken med typ hjärtan på? Eller måste man köpa de tråkiga som finns i affärerna med typ bullar och ugglor på? Vill ju även piffa upp brevet när man skickar injudningskorten :)
Någon som vet vart man kan få tag på fina frimärken med typ hjärtan på? Eller måste man köpa de tråkiga som finns i affärerna med typ bullar och ugglor på? Vill ju även piffa upp brevet när man skickar injudningskorten :)
Har beställt via postens hemsida som nämns ovan, det är jätte enkelt och går snabbt att få hem :)
Jag körde på pussmunnarna, lovely! :D
Vilket bra tips, jag älskar detaljer!
Fina frimärken är ju perfekt!
Pussmunnarna gillar jag också! Kanske blir det första att köpa till bröllopet! :D
Ja visst är det så, man kan liksom tänka på allt :D Får ju de inbjudna gästerna ett bra intryck från första början när de ser brevet ;) Någon som vet om dessa frimärken gäller även om man skickar dem 2010?!
Jag läste i boken drömbröllopet att man kan lämna in ett brev och få det handstämplat så slipper man ha frimärke på alls. Hon tipsade då om att man kunde göra ett eget litet "frimärke" hemma på datorn och sätta på med en fin bild och sen stämpla det. men vart går man för att få det handstämplat och går verkligen det?
Vet du varför det står 60:- och sen 48:- inom parantes efter?
Det måste vara priserna inkl (60 kr) och exkl (48 kr) moms. (Momsen är ju 25% och lägger man på 25% på 48 kr blir det 60 kr)
Nu har jag också köpt Tillsammansfrimärkena - sååå fina! Tack för tipset.
Jag vet inte säkert, men jag skulle tro att det bara är att gå med breven till ett vanlig postkontor och be att få dom stämplade.
Jag gissar på det!:)
Gå till posten ch fråga annars, eller ring!
Väldigt bra idé tycker jag!
Vi hade tur att det var just de tillsammansfrimärkena på vårt postkontor när vi skulle posta! Hade helst bara velat ha stämpel, men det gick inte då vi hade svrta kuvert..
åh vad tråkigt. hmm.. tycker inte om något av de frimärken de har i sitt utbud, får se om det kommer finare nästa år.