• LyckligTjej

Thailand i november ???

Någon som varit i Thailand, Phuket i början av november?
    Sitter och kollar på bröllopsresor och först va vi inne på medelhavet
    i augusti men såg sedan att det kostar ungefär lika mkt att åka till Thailand
    i början av november men jag undrar hur vädret är den tiden på året.
    Kastar man pengarna i sjön om man åker då, man vill ju ha sol inte regn

• Svar på tråden Thailand i november ???
  • metaley

Ja kan inte svara riktigt hundra nu, men vet att gubben min va till Thailand för nått år sen å d va i november å han har sagt att d e under november-december d e som finaste vädret där.

• jessie key

Vi åkte mot slutet av november, men början av november fungerar säkert det också. Det är den skönaste perioden, har inte hunnit bli så jätte varmt, (även om det nu är varmt så det räcker). Det kan kanske regna lite, men det är inte så farligt

• ThereseStefan

Her heller inte varit i Phuket i början av november eftersom regnperioden först börjar ta slut då. Har endast åkt i slutet av november vilket är jättebra. Denna gången åker vi 1 december för tre härliga veckor:)

• LyckligTjej

Nu har vi bestämt oss att vi kommer att boka Thailand/Phuket i mitten av november nästa år Åh va härligt det ska bli att åka iväg tillsammans och rå om varandra.

• LyckligTjej

Någon som vet när dem släpper resorna för november nästa år?
    Tänkte då på Ving...

• ThereseStefan

Kan tänkas att ni kan sätta upp er på väntelista redan nu.

• Hofsan

Jag skulle rekommendera Krabi regionen istället för Phuket. Tex Koh Lipe och Koh Lanta som kombination. Ao Nang som är ett väldigt bra utgångsställe för de helt fantastiska öarna Poda island, Chicken island, Phi phi osv är också super. Krabi regionen är mycket mycket finare än Phuket.

• drömland
    LyckligTjej skrev 2009-10-06 20:15:31 följande:
    Någon som vet när dem släpper resorna för november nästa år?Tänkte då på Ving...
    Ingen aning, brukar inte kolla på Ving då de oftast är betydligt dyrare än andra arrangörer.
    Sist vi reste reste vi med Fritidsresor. Nu reser vi i slutet av November med Apollo.
Svar på tråden Thailand i november ???