• Tausen

Var hitta billiga vita stayups??

Tänkte mig fina vita underkläder på bröllopsnatten och ville göra det lite extra fint genom vita stayups..Finns väl överallt tänkte jag - men icke! Har endast hittat några på nätet som var svindyra.Hjälp!!! Vill inte betala flera hundra för ett par stay ups.

• Svar på tråden Var hitta billiga vita stayups??
  • JBB

Har du kikat på tradera, ebay eller åkt till ullared?

• Tausen

Tänkte också på ullared faktiskt, men det blir nog dyrare att åka 80 mil dit än köpe dem här hemma :P

• september2010

Jag hittade fina på Åhlens för 69 kr och har även sett att Lindex har för liknande summa.

• ElinDLB

lindex har massor här i jönköping iaf=)

• Tausen

inte här :( hmpf...ska kolla igen

• Tausen

Kikade på lidex hemsida också...men de har inte där heller. men ni hade sett vita i nån butik alltså??

• Snufflan

Jag köpte på lindex för typ 70 kr eller nått sånt. Kolla även H&M, Kapphal och liknade det borde finnas.

• Tausen

Ah hittade på åhlens nu...jag som var lite dum och inte fattade att det var vita i förpacknigen när de på förpackingen vad svarta..(kanske inte kollade så noga heller) Nu har jag iaf hittat för 70:- perfekt! Köpte underkläder på cubus också, de hade 20 % rabatt. Så jag köpte trosor och en sexig neglige

• Sandrina

Åhléns i Sthlm har en jättebra och stor underklädsavdelning, där har dom säkert. Även Twilfit borde ha! Leta efter affärer som bara säljer underkläder! Vet ju inte vart du bor så kan inte säga något exakt!

Svar på tråden Var hitta billiga vita stayups??