• connys hjärta
    Äldre 5 Oct 08:43
    1354 visningar
    4 svar
    4
    1354

    Rött,brunt eller???

    Jag har kört fast igen..Detta med färger gör mig kollrig.Vi gifter oss 15 maj då kanske det passar med ljusa " vårfärger".Men jag såg fin dukning i mullvardsbrunt och min MB gillar rött.Tärnan är min 16åriga dotter och hon är tokig i rosa och vill bara ha rosa klänning..Blir kanske bara vitt!! Några förslag(gärna med bilder på dukning och inbjudningskort)på färger? Och vad ska ni andra ha för färger???

  • Svar på tråden Rött,brunt eller???
  • emmibo­b
    Äldre 5 Oct 09:03
    #1

    Våra färger är lila och silver

  • connys hjärta
    Äldre 5 Oct 09:58
    #2

    Lila och silver är fint.Men den färgen passar inte mig alls.Är rödhårig fasen vad jag velar

  • jojoån­ick09
    Äldre 5 Oct 10:10
    #3

    det är många som haft just brunt,rosa och vitt i sina...
    rött passar inte med brunt... hade det varit ett höstbröllop hade man säkert kunnat fixa med löv mm men när det är ett vår bröllop...

    själv hade jag färgerna svart,vitt,rött och guld

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 5 Oct 10:16
    #4

    Vi ska ha brunt och grönt höstbröllop
    images.google.se/images&rlz=1C1CHMH_svSE338SE338&um=1&sa=1&q=wedding+green+brown&btnG=S%C3%B6k+bilder&aq=f&oq=

    Rött och brunt ser också snyggt ut! Men det är inte så "vårigt" kanske? Annars är rosa och brunt snyggt.
    images.google.se/images&rlz=1C1CHMH_svSE338SE338&um=1&sa=1&q=wedding+red+brown&btnG=S%C3%B6k+bilder&aq=f&oq=

    Själv googlar jag bara "wedding" och så färgerna. Då hittar man mycket insperation!

Svar på tråden Rött,brunt eller???