• zandraolsson

Söker inköpsställe för svart underkjol samt röda glittriga skor som "röda rubin skorna" från Trollkarlen från OZ

Hej!

Jag behöver en svart underkjol till min svart/vita klänning. Hittar en massa i vitt och ivory men inte färgade? Någon som har några förslag?

Skulle även vilja köpa ett par glittriga röda skor ungefär som Dorothys "röda rubinskorna" ur Trollkarlen från OZ :)!

• Svar på tråden Söker inköpsställe för svart underkjol samt röda glittriga skor som "röda rubin skorna" från Trollkarlen från OZ
  • Miss Flower

Annars kan du beställa från www.divinityred.se köpte mina saker hos dom. Blev bla en röd underkjol :D blev jättehäftigt till klänningen!

Sedan har dom en "DEsigna din egen sko" där du kan välja klackmodell och storlek samt material och färg på både klack och sko. Borde passa din dotter!

Hoppas du hittar det du söker!

• zandraolsson

Tack för alla förslag!! Hittade vad jag sökte på divityred.se tack miss flower!

hehe det är inte min dotter som ska ha skorna det är jag :P! Har en söt festklänning som dom skulle bli pricken övert i:t till!

Tjillepling!

• sara P

Gu' vilken bra sida Miss Flower!!

Har du själv beställt nått från dom? Ungefär hur lång tid tog det att få hem sakerna du beställde?

• eli party

Jag har samma fråga gick det bra att handla där? Funderar på att lägga en order...

• Miss Flower

Jag har köpt en färgad underkjol (svart), 3 par skor (1 par egendesignade, 1 par i läder och ett par i siden). Även en röd bolero!

För mig tog det 3,5 veckor att få hem sakerna. Gick jättesmidigt och allt var supersött och passade så himla bra! Jätteskönt att man kan välja klackmodell OCH klackfärg!

Jag rekommenderar dom starkt!!

Svar på tråden Söker inköpsställe för svart underkjol samt röda glittriga skor som "röda rubin skorna" från Trollkarlen från OZ