• lillaj

Hemma från Paris

Vi kom hem igår kväll från vår bröllopsresa till Paris! Allt blev precis så där perfekt som jag hoppats på! Sonen var hemma med sin farmor och vi fick vår behövliga paus med häliga sovmornar, middagar ute och bara mys!

Vi skippade extra bagage och det funkade perfekt, vägde in den innan vi åkte och väskan landade på 8 kg och mannens likaså så det vi shoppade gick ner utan problem! Shoppade lite av varje och provade mina Pura Lopezskor som jag nu ska beställa på nätet, hihi!

Vi var uppe i Eiffeltornet, Triumfbågen (sent när det var mörkt), besökte sacre cour och Notre Dame och shoppade lite, både med ögonen och på riktigt! Däremellan satt vi och pratade och mös påuteserveringarna. Haft varmt och skönt hela helgen, 20-25 grader och ljumma kvällar! Hotellet var litet och mysigt och låg nära Lafayette med fin utsikt.

Det enda som var lite synd var att jag inte var sugen på vare sig kaffe, cappuccino eller espresso och vin varju inte tal om att dricka, gravid som jag är, hihi!!

Ett drygt år efter vår bröllopsdag känns allt oerhört bra och jag är så glad att vi delade upp vår resa i två delar!

• Svar på tråden Hemma från Paris
  • Mast

Jag förstår precis vad du menar. Vi var i Paris i maj månad i år och förlovade oss, och i torsdags så friade min älskade sambo så nu är det planering av vårat bröllop på hög nivå. Lycka till med lilla bebisen :)

Hälsningar Maria.

• lillaj

Lycka till med bröllopsplaneringen, ni har den bästaste att tider framför er även om det kan vara slitigt vissa stunder,men det är det garanterat värt!!

Mast skrev 2009-09-29 18:46:21 följande:
    Jag förstår precis vad du menar. Vi var i Paris i maj månad i år och förlovade oss, och i torsdags så friade min älskade sambo så nu är det planering av vårat bröllop på hög nivå. Lycka till med lilla bebisen :)Hälsningar Maria.
Svar på tråden Hemma från Paris