• metaley

E d för fräckt?

D e så att det e någon i min gubbes släkt som har börja säga till folk att ja e gravid å nu har även hans polare hört d, så nu går d ryckte i hans kompiskrets att vi gifter oss bara för att vi ska få barn och även min släkt går runt å snackar om d.. så vi vill mest bara "jävlas" lite på dom som snackar genom att sätta en bild på hur "vårt" barn kommer att se ut (sån där som man sätt ihop ett kort på oss var så tar d några delar från varje å sätter ihop som ett barn) i vårat festpogram å typ skriva:

När man ahr gift sej så förvänas d ju att man ska få barn (BILDEN) hmm nee tror nog vi väntar me d om vårt barn ska se ut så :P

Kan man göra så eller e d för fräckt tänkt?

• Svar på tråden E d för fräckt?
  • flassan

JÄTTEROLIG humor tycker JAG!!

Men vad är det för snicksnackare ni har runt er?

• metaley

Hehe kanske man ska sattsa på d :D

Jaa du folk som inte verkar ha för sej så mkt me tanka på att dom hinner å diskutera vårat liv så mkt :P

• Villemoa

Ge dem vad de tål bara! Tänk att få vara en fluga på väggen när de läser det där

• Stefan09

Klockren humor, samma mynt ja.

• RonnysNina

Tycker inte alls det är för fräckt!

Ett bra och humoristisk sätt att få tyst på skitsnackarna snarare.

• 090208

Det ar val mer tvartom, nar man ar pa g att ska gifta sig tror alla att man ar med barn annars fattar folk inte vitsen med giftemal. Ett snapp vassare...

• metaley

Hehe skönt d känns att ni tycker d låter kul, synd bara att gubben min böjar tveka på den här ideen :p

• Bluebride

tycker ideén var skitkul.

Vi har fått barn och hon har inte mycket alls efter sin pappa, ögonfärg och humör e det enda vi har märkt av

• kikki kikki

Asgarvar....kör på....lite så som jag skulle ha gjort

• sommardrömmen

Haha roligt! Tycker ni ska köra på de =)

Svar på tråden E d för fräckt?