• Thewedding

Förstoringar och framkallning av bröllopskort.

Hur många kort har ni förstorat från erat bröllop ?

Har ni gjort nån fotobok ?

Vi funderar på 6 förstoringar , 4 på oss en på bestman/min man och ett gemensamt på oss alla och ett på brudbuketten.

Sen göra en fotobok med bilder på oss.

Och övriga bilder framkalla som vanliga små, kyrkbilder och festbilder.

• Svar på tråden Förstoringar och framkallning av bröllopskort.
  • Boomtown

Vi har inte riktigt bestämt oss. Det är ju en kostnadsfråga för oss med. Först ska vi välja ut 12 redigerade bilder till ett album. Ska testa sepia, svartvitt och vinjetttering. Från det så ser vi lite mer vad vi vill ha. vi funderar på en förstoring 30*40 Sen 3 mindre som sitter i samma ram på rad. Helst vill manju ha många, men det blir ju lite tråkig upprepning på väggen. Och jag tycker det är så svårt att passa ihop för att vi ska ha både färg, sepia och svartvitt. Vi får se vad det blir. En fotobok får det nog bli också.

• Thewedding

Ja det finns risk att det blir för många

Min bukett och korten på oss alla och på min man/bestman, blir nog i bokhyllan kanske ett kort i hallen. Det blir bara kort på oss på väggen !

• Boomtown

Vart ska ni beställa ifrån? Jag har suttit och kollat på Crimson.se som ska ha väldigt bra kvalité och bra priser. Men de hade ingen fotobok. Bilderna från fotografen få jag beställa genom honom för han har rättigheterna. Visst är det svårt att välja? Hur ofta har man kort på sig själv på väggen? Inte har vi det i alla fall. Så det känns lite konstigt. Men så kul. Ni hade många fina detaljbilder och lite udda motiv. Svårt att välja då ju
    Och en jättefin bukett!

Svar på tråden Förstoringar och framkallning av bröllopskort.