Fotograf i Göteborgstrakten
Någon som har tips och namn på bra/prisvärd fotograf till bröllopet. Skulle gärna vilja ha heldagsfoto.
Hoppas på många bra svar!!
Någon som har tips och namn på bra/prisvärd fotograf till bröllopet. Skulle gärna vilja ha heldagsfoto.
Hoppas på många bra svar!!
Googla på Carolina Ryberg, henne hade vi...bra priser och fina bilder!
i denna tråden däk det upp en del förslag....
Vi ska ha Veronica på Skaparateljén
Eva Quirbach!!!
Jag väntar på mina bilder nu... Eva Quirbach tar gudomliga bilder och är en mycket trevlig tjej!
Jenny Blad! Fantastiska bilder!
Vi funderar starkt på att boka fotograf Louise Pekkanen till vårt bröllop! Har fått goda rekomendationer gällande henne vad hon erbjuder och framför allt gällande hennes priser och trevliga bemötande! Fler som vet något om henne?
Har sett hennes bilder som är helt fantastiska och varit i kontakt med henne, väntar nu på svar för att se om hon är ledig vårt datum. :) (hoppas)
Kan tyvärr inte hänvisa till någon hemsida då jag själv inte hittar någon men har hennes email om någon är intresserad!
Vi har förresten alltså tänkt oss en heldags fotografering och med en stram budget fick det inte kosta skjortan, vilket hon heller inte gör...
Hur får man tag på Louise Pekkanen? Har hon någon hemsida med bilder?
Jag hittar ingen hesmida men fick en "virituell portfolio" skickad till mig med hennes bilder. Du når henne på
fotograflouise@hotmail.com
Titta på den här tråden, där har du lite tips:
www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m3543766.html
Jag har varit i kontakt med Tomas Ottemo, ottemophoto.com, och han tar underbara bilder. Lite annorlunda, mycket rörelse och avslappnade, inte några stela ateljébilder.
Nu var det bokat, äntligen!
Fick även en sidhänvisning där man kan se lite av vad hon gjort(under uppdatering tydligen). Är supernöjd iaf. :)!
louisepekkanen.blogg.se