• LinaJonte

Fotograf i Göteborgstrakten

Någon som har tips och namn på bra/prisvärd fotograf till bröllopet. Skulle gärna vilja ha heldagsfoto.
    Hoppas på många bra svar!!

• Svar på tråden Fotograf i Göteborgstrakten
  • Taaanja

Googla på Carolina Ryberg, henne hade vi...bra priser och fina bilder!

• Teapot

Vi ska ha Veronica på Skaparateljén

• valkyriana
    jojoånick09 skrev 2009-09-17 20:55:17 följande:
    Eva Quirbach!!!
    Yes! Eva Quirbach is dope! Helt underbar!
  • jojoånick09

Jag väntar på mina bilder nu... Eva Quirbach tar gudomliga bilder och är en mycket trevlig tjej!

• Fenixx
    jojoånick09 skrev 2009-09-18 10:14:11 följande:
    Jag väntar på mina bilder nu... Eva Quirbach tar gudomliga bilder och är en mycket trevlig tjej!
    vi ska också ha henne och haft sån bra kontakt med henne! hojta till om du lägger ut bilder sen från henne så man kan kika.
  • Moriso

Jenny Blad! Fantastiska bilder!

• Fenixx
    Moriso skrev 2009-09-18 10:25:33 följande:
    Jenny Blad! Fantastiska bilder!
    ja hon tar helt otroligt vackra bilder!
    fast vi hade varit tvugna att boka heldag med henne då vi ska vara lite utanför göteborg och det klarade inte våran budget.
  • mirandaclaesson

Vi funderar starkt på att boka fotograf Louise Pekkanen till vårt bröllop! Har fått goda rekomendationer gällande henne vad hon erbjuder och framför allt gällande hennes priser och trevliga bemötande! Fler som vet något om henne?

Har sett hennes bilder som är helt fantastiska och varit i kontakt med henne, väntar nu på svar för att se om hon är ledig vårt datum. :) (hoppas)

Kan tyvärr inte hänvisa till någon hemsida då jag själv inte hittar någon men har hennes email om någon är intresserad!

• mirandaclaesson

Vi har förresten alltså tänkt oss en heldags fotografering och med en stram budget fick det inte kosta skjortan, vilket hon heller inte gör...

mirandaclaesson skrev 2009-09-18 11:23:50 följande:
    Vi funderar starkt på att boka fotograf Louise Pekkanen till vårt bröllop! Har fått goda rekomendationer gällande henne vad hon erbjuder och framför allt gällande hennes priser och trevliga bemötande! Fler som vet något om henne?Har sett hennes bilder som är helt fantastiska och varit i kontakt med henne, väntar nu på svar för att se om hon är ledig vårt datum. :) (hoppas)Kan tyvärr inte hänvisa till någon hemsida då jag själv inte hittar någon men har hennes email om någon är intresserad!
  • maj2010

Hur får man tag på Louise Pekkanen? Har hon någon hemsida med bilder?

• mirandaclaesson

Nu var det bokat, äntligen!

Fick även en sidhänvisning där man kan se lite av vad hon gjort(under uppdatering tydligen). Är supernöjd iaf. :)!

louisepekkanen.blogg.se

Svar på tråden Fotograf i Göteborgstrakten