• Malla och Mojje
    Äldre 15 Sep 17:18
    3229 visningar
    18 svar
    18
    3229

    Morgongåva till honom??

    Hej,

    Någon som har en bra idé på morgongåva till honom?

    Eller ger man inte det kanske??

  • Svar på tråden Morgongåva till honom??
  • Caroli­na1979
    Äldre 15 Sep 17:38
    #1

    Secret Box är väl väldigt vanligt vad jag har förstått

  • KatjaB
    Äldre 15 Sep 17:50
    #2

    vi har inte riktigt bestämt om vi ska ha morgongåva till varandra eller inte. Mne jag har redan klurat ut vad jag ska köpa om det blir morgongåva, annars får han det vid någon födelsedag eller nåt.. tror han kommer uppskatta den.

    hyravinrad.se kan man hyra en vinrad ett år i frankrike och får då en låda av vinet hem.. eftersom min sambo gillar rödvin och att testa nya sorter så tror jag att han kommer gilla det.. dessutom kostar det 1000 kr, så det blev inte så vansinnigt dyrt med tanke på vad man får

  • Tina86
    Äldre 15 Sep 18:07
    #3

    Tror jag kommer köpa en fin klocka till min karl.

  • b2b09
    Äldre 15 Sep 20:33
    #4

    52 romantiska veckor

  • Hubba
    Äldre 15 Sep 21:10
    #5

    Han fick en Secret box av mig... och blev jätteglad

  • Rebell­en75
    Äldre 15 Sep 21:30
    #6

    Är det inte någon som har andra förslag. Dessa kommer upp varje gång någon frågar om morgongåva. Varför måste det vara så svårt att köpa en present till gubben min? Han har redan ett tjockt guldhalsband och några andra smycken använder han inte. Så himla svårt.

  • mimmio­joan
    Äldre 15 Sep 21:36
    #7

    Hej!

    Jag tänkte ta några snygga sensuella foto hos en fotograf som inte visar för mycket och sätta in i ett finat album. Det ska bara visa lite:)

  • Oktobe­rfrun
    Äldre 16 Sep 08:34
    #8

    Jag tänker, som tidigare andra föreslag att köpa manschettknappar till honom. Med gravering. Har inte bestämt om det ska vara hans intialer eller bara första bokstaven i efternamnet. Har ej heller bestämt var jag ska köpa dem, men ska kolla runt för det är inte långt kvar...
    Men det måste väl finnas massor av saker att ge? En tavla, fotgrafi, ett träd (om ni har en trädgård kan det vara fint att sedan plantera den och se den växa under alla år..?), en weekend ngnstans, vinprovning.... etc etc!

  • Fenixx
    Äldre 16 Sep 08:38
    #9

    ge han en upplevelse? en kompis gav sin man en flyglektion i morgongåva.

    eller biljetter till nån fotbollsmatch om han gillar sånt.

  • Malla och Mojje
    Äldre 16 Sep 08:52
    #10

    Ok! Jag är lite ny på detta! SECRET BOX? Vad är det?????

  • Malla och Mojje
    Äldre 16 Sep 08:53
    #11

    Det har jag också tänkt. Men var tar man sådana? det gäller ju att hitta en seriös... Kanske en kvinnlig sådan? Undra hur mycket det kostar? Någon som vet?


    mimmiojoan skrev 2009-09-15 21:36:59 följande:
    Hej!Jag tänkte ta några snygga sensuella foto hos en fotograf som inte visar för mycket och sätta in i ett finat album. Det ska bara visa lite:)
  • KatjaB
    Äldre 16 Sep 09:11
    #12
    Rebellen75 skrev 2009-09-15 21:30:07 följande:
    Är det inte någon som har andra förslag. Dessa kommer upp varje gång någon frågar om morgongåva. Varför måste det vara så svårt att köpa en present till gubben min? Han har redan ett tjockt guldhalsband och några andra smycken använder han inte. Så himla svårt.
    vad gillar din sambo? en whiskeyprovning kanske är hans grej, att få en upplevelse, vad har han för intressen. Kanske en konsert som han väldigt gärna vill se?
    Det beror ju lite på vad ni har för intressen och vad ni har för budget. Vet att min sambo skulle kunna göra vad som helst för att få åka upp med helikopter på ett fjäll och jaga.. dessvärre har ju inte vi den budgeten
  • Aleta
    Äldre 16 Sep 14:33
    #13

    Det är precis det som är secret box, sensuella bilder i ett album.
    Malla och Mojje skrev 2009-09-16 08:53:10 följande:


    Det har jag också tänkt. Men var tar man sådana? det gäller ju att hitta en seriös... Kanske en kvinnlig sådan? Undra hur mycket det kostar? Någon som vet?
  • Förvän­tan201­0
    Äldre 16 Sep 14:53
    #14

    jag tycker att det är så jäkla svårt... Man vill ju ge någonting som verkligen betyder något, något som jag aldrig annars skulle ge...

  • Malla och Mojje
    Äldre 16 Sep 15:01
    #15
    Ok! Då är jag med!!
    Aleta skrev 2009-09-16 14:33:23 följande:
    [citat]
    Det är precis det som är secret box, sensuella bilder i ett album.
  • Malla och Mojje
    Äldre 16 Sep 15:02
    #16

    Hur hittar man en seriös fotograf som tar sådana bilder då?


    Hubba skrev 2009-09-15 21:10:24 följande:
    Han fick en Secret box av mig... och blev jätteglad
  • Förvän­tan201­0
    Äldre 16 Sep 15:26
    #17

    Malla och Mojje skrev 2009-09-16 15:02:39 följande:


    Hur hittar man en seriös fotograf som tar sådana bilder då?
    Var bor du då? Prova googla eller fråga någon som har fotograferats där du bor!
  • Hubba
    Äldre 16 Sep 20:43
    #18

    Jag frågade min kompis som är fotograf... hon hade aldrig fotat så förut men det blev toppenfina bilder som blev väldigt uppskattade...

Svar på tråden Morgongåva till honom??