• Fållan

    My Photobook - Varning!

    Hej,
    Jag har gjort beställningar av myphotobook för över ett år sedan och varit nöjd med mina fotoböcker.
    Jag gjorde en beställning denna månad. Den var under all kritik och jag mailade dem och försökte förklara att bildkvaliten inte var bra.
    De ville inte på något sätt tillmötesgå min reklamation.
    Jag vill varna er som tänkt beställa därifrån. Ni kommer att bli missnöjda! Har hört flera som säger att de blivit markant sämre än för ett år sedan.
    Det finns massor av mycket bättre firmor som gör fotoböcker. De brukar gå ut med gratis exempel och de blir konstigt nog bra men inte sen när man väl gör beställning.

  • Svar på tråden My Photobook - Varning!
  • lillabruden

    trist att du haft dålig erfarenhet av dem!

    jag har beställt mina fotoböcker via korthuset och har också haft mycket problem, fast då med att ladda upp och utforma mina böcker. Och sen fick jag göra upp till 7olika beställningar med en startavgift till varje för att det krångla!!! Men jag har haft utmärkt kontakt med kundsupporten och trots att jag inte är 100%nöjd med deras tillmötesgående (dem menade att det var min data det var fel på men jag hade provat på 3olika datorer..) så är jag nöjd och kommer beställa fler gånger. Dem är billiga också.

    bildkvaliteten var det inga problem med, men du får ju ingen sån 'vanlig' bok, det blir mer en tidning aktig grej.....Men det var enkelt-när det funkade - att hantera och fixa!

  • TEB08

    Jag kan rekommendera blurb (amerikanskt foretag, men med tryckeri i Nederlanderna). Snabbt, bra kvalitet och hyfsat pris (var bara medveten att moms laggs pa bocker som skickas till Sverige).

    Blurb har ocksa en bokhandel dar man kan lagga in sin bok (och tjuvkika in andras) for forsaljning. Om man inte vill att hela varlden ska kunna ses boken, sa kan man skicka en inbjudan till t ex foraldrar som ocksa kan vara intresserade.

    www.blurb.com

Svar på tråden My Photobook - Varning!