• delirious

    kommer ni dekorera bilen, och i så fall hur??

    ja som rubriken lyder, kommer ni dekorera bilen...transporten mellan kyrkan och festen, och i så fall hur?---själv kommer vi antingen åka packmoppe eller en grön volvo 140 :)...min m2b kommer köra så vi tänkte ta en avstickare efter kyrkan...bara för att få några minuter själv innan festen...men sitter och funderar hur man ska dekorera bilen..Känns som om det vore häftigt med en "riktig" dekorering i och med att vi inte har nån märkvärdig bil. Hur gör ni andra?

  • Svar på tråden kommer ni dekorera bilen, och i så fall hur??
  • KatjaB

    ni kan väl sätta fast tomma konserver utan etiketter (köp såna som lätt går att få bort, tex euroshoppers krossade tomater)
    och så kan ni ju spraymåla några av dem i ert färgtema om ni har nåt, tex rosa. Och en egengjord eller köpt skylt "Nygifta"

  • bokkei

    Lite of topic, men en liten kul grej som hände oss. Vi gifte oss i Las Vegas så blev ingen biltur till kyrkan, vi tog en taxi till kapellet bara.
    Men då vi kom hem så hittade vi våran bil, omlackad i rosa metallic och stripad med Mia och Conny Just Married ^^

    Vi har länge funderat på att lacka om bilen i rosa så det blev deras bröllopspresent till oss från familj och vänner. En sjukt rolig överraskning!

  • delirious

    ah..vad häftigt! :)


    bokkei skrev 2009-09-09 22:56:53 följande:
    Lite of topic, men en liten kul grej som hände oss. Vi gifte oss i Las Vegas så blev ingen biltur till kyrkan, vi tog en taxi till kapellet bara. Men då vi kom hem så hittade vi våran bil, omlackad i rosa metallic och stripad med Mia och Conny Just Married ^^Vi har länge funderat på att lacka om bilen i rosa så det blev deras bröllopspresent till oss från familj och vänner. En sjukt rolig överraskning!
  • Snart Andersson

    Bokkei:Häftigt!
    Delirious: Om ni väljer flakmoppen behöva nog bara några björkkvistar och någon ballong. Flakmopeder är ju charmiga i sig och passar nog inte i en massa lull lull.

  • delirious

    nä precis, det har du rätt i :) det är nog i så fall om vi tar volvon, beror lite på vädret...känns inge vidare kul köra moppe i spöregn :)...
    Snart Andersson skrev 2009-09-10 09:41:43 följande:


    Bokkei:Häftigt! Delirious: Om ni väljer flakmoppen behöva nog bara några björkkvistar och någon ballong. Flakmopeder är ju charmiga i sig och passar nog inte i en massa lull lull.
  • Jaguar1964

    Kolla in min Jaguar på bildgalleriet, tycker själv att den är rätt "klädd" för ett bröllop.
    Lycka till

  • Hjartafró
    Jaguar1964 skrev 2009-09-11 06:47:11 följande:
    Kolla in min Jaguar på bildgalleriet, tycker själv att den är rätt "klädd" för ett bröllop.Lycka till
    Kommer inte åt ditt bildgalleri...
  • Kickis

    Riktigt fin bil, och stilrent pyntad! Vad är det för årsmodell? Själv kör jag en P1800 -65:a.


    Jaguar1964 skrev 2009-09-11 06:47:11 följande:
    Kolla in min Jaguar på bildgalleriet, tycker själv att den är rätt "klädd" för ett bröllop.Lycka till
Svar på tråden kommer ni dekorera bilen, och i så fall hur??