BESVIKEN
Det är jag, på min familj. Jag har pratat om det här bröllopet i 2 år snart (av olika anledningar) och jag brinner verkligen för det. Skulle ha mina 2 systrar till tärnor + min väninna. Ena syrran har blivit gravid nu o kan inte då rpova ut klänningar för barnet hinner komma innan bröllopet. Hon blev skitsur för att jag nämnde det att det kanske inte funkar att prova klänningar med nuvarande situation. Hon bröt kontakten med mig?!! Dagen efter bad hon om ursäkt. Hormoner eller?? Iaf, 10 min efter att syrran sagt att hon ville bryta kontakten får jag ett sms av mamma, citat; -Jag vill inte vara din värdinna på ditt bröllop!!! Jag tappade luften. Ringde upp henne, tror ni hon vågade svara??? Har inte pratat med henne sen dess. Är snart en vecka sen.
Nu är det så att det har varit mkt bråk mellan mig o mamma o ena syrran o nu efter det här bråket som startade av att jag sa det jag sa, (alltså en bagatell), känner jag att jag vill inte ha den andra syrran heller som tärna. Vill inte ha dom på mitt bröllop alls. Dom bara förstör. O nu under dessa dagar känner jag starkt av att ta min m2b o våra barn o bara dra iväg till något paradisliknande ställe o gifta oss i smyg. För på m2b's sida kommer inte hans ena syrra för hon o deras mamma umgås inte heller.
Skulle jag välja bort mina systrar som tärna o bara ha min vännina kommer jag stå där på bröllopet med dåligt samvete. Jag vet vad mamma kommer tänka, dom blev bortvalda men sin satans väninna som är dum i huvudet kunde hon ha! (mamma gillar INTE min väninna)
Vad ska jag göra? Jag har ont i magen av det här. Och bröllopet ska inte hållas förens 7 augusti så det är lite tidigt att börja ha ont i magen nu.
Vad hade ni gjort?