Gifter oss inte för att vi fått barn!
Här har man gått och samlat på detta att vi ska gifta oss... och väntade mig att folk skulle bli glada...
Så när vi går ut med det så visst blir vissa glada... men det jag blev besviken över är att min pappa och hans fru knappt sa ett ljud... hon har tjatat innan om att vi ska gifta oss... och nu när vi ska göra det så blev det mer "Jaha" ... såg fram emot att berätta för dem...
Visst vi har fått barn... och då anser väl vissa att man gifter sig för barnen...
Men jag menar vi har varit ihop i 11,5 år... OCH fått barn.. vilket tar på en... och trots det så känner vi att vi vill gifta oss... alltså vi är ju inte nykära precis då.. Alltså att få barn stärker ju förhållandet men sömnbrist och så gör ju sitt.... mer så jag menar...
Vi har pratat länge om att gifta oss och nu när det blir av har vi råkat bli föräldrar...
Hade tänkt ha fest med 80-90 pers men nu känner det nästan som att man bara ska vara några få... har väl en dålig dag eller något... men det var en riktig besvikelse, det är ju så stort för oss så då väntar man ju sig att andra ska glädjas.
Fler som känner igen sig?