• timonb2

silverpapper?

Nån som vet nån bra affär eller hemsida där jag kan hitta vanliga A4 papper,,( inte tjocka, utan vanliga) som är silver- eller silver grå??
    HAr letat på panduro och bokhandeln i stan,,,HIttar bara sånna tjocka,, de ska funka att srkiva ut i vanlig skrivare!!
    Tips nån??

• Svar på tråden silverpapper?
  • Martinaa

Jag har sett på Wettergrens kontorshandel, men kolla Bokia eller annan bokhandel

• nano86

Jag köpte silvriga papper på bokia som absolut går att köra i skrivaren. Kan tillägga att jag även har mycket tjockare papper typ kartong som lätt gick igenom min mammas skrivare. De flesta skrivare tar tjockare papper än man tror

• emmibob

Jag köpte också silvriga papper på Bokia. Vanliga A4 papper (ej skyltkartong), tror 25 ark kostade ca 60:-. De ska tydligen finnas i deras "vanliga2 sortiment.

Måste själv få tag i 100 st och nu har "vår" buktik varit utan länge.

• timonb2

Tack snälla för alla tips!!

• tågjäntan

MAP har, både silver och guldfärgade, lite glittriga, helt okey priser. I Göteborg, och säkert fler orter, har de en affär i Viktoriapassagen. Men de borde finnas på nätet oxå.

• Kirsto

En serie som heter Papperix (säljs av bl.a. Åhléns och Svanströms) har silverpapper. MAP i Stockholm ligger på Birger Jarlsgatan om det kan vara någon hjälp.

Svar på tråden silverpapper?