• jojoån­ick09
    Äldre 3 Sep 09:51
    1325 visningar
    3 svar
    3
    1325

    vi som gifter oss på lördag

    vi som gifter oss den 5:e september,har ni tjejer/killar mycket att stå i? eller är ni helt klara?

  • Svar på tråden vi som gifter oss på lördag
  • Bride in the city
    Äldre 3 Sep 10:12
    #1

    Klara? Nej, nu har vi de stora saker framför oss; duka, dekorera och fixa en del snittar etc. Så ikväll ska det strykas dukar bla. Imorgon har jag tack och lov semester och hoppas få till någon blomdekoration med hjälp av oasis. Modern hämtas i sin bostad fredag kväll och med henne i stort sett hela lunchen. Min bror kommer också imorogn och förbereder lite inför fotograferingen.

    Vädret ser ju, trots allt, lovande ut på östra sidan av landet vilket är bra för oss Stockholmare som gifter oss utomhus. Men vi har en bra reservplan så det hänger inte på vädret för själva vigseln, men vi vill så gärna kunna vara i en närbelägen park för foton.

    Vad händer på din kant?

  • Tequil­a Sunris­e
    Äldre 3 Sep 12:35
    #2

    Vi är på banan! Ska och fixa mina naglar idag, älsklingen ska till frissan i morgon och bli lite "putsad" haha.
    I morgon ska jag och mamma till festlokalen och kolla dukningen och lägga dit placeringskorten.
    Sen är det lördag!!!!!! Börjar bli lite nervös! =)
    Jag var inne på SMHI nyss och där såg det tyvärr ut att bli regn...Skit! Får väl hoppas på att det inte stämmer...

  • jojoån­ick09
    Äldre 3 Sep 20:49
    #3

    imon skall festlokalen utsmyckas men det ser jag bara som den skojiga detaljen.. annars är vi helt klara och det känns helt fantasiskt skönt!
    idag var jag på nagelsalongen och sambon hämtade sina kläder...

    ja det där med väder som det ser ut nu ser det lovande ändå för oss här på bästkusten men vi får hoppas att det håller vad de lovar.. solsken och 17grader.

Svar på tråden vi som gifter oss på lördag