• Äldre 20 Aug 23:29
    6044 visningar
    7 svar
    7
    6044

    Väst+plastrong+kostym+skjorta?

    Skulle så gärna vilja se bilder på era män i ovan nämnda kläder! :P Min M2B håller på och funderar över sina kläder och är inne på detta! =)

  • Svar på tråden Väst+plastrong+kostym+skjorta?
  • Hemlig­2009
    Äldre 21 Aug 00:27
    #1

    Min man var klädd så, finns bild i vårt galleri och i min presentation finns länk till vår blogg, under kategori Bröllop finns en del bilder. Vi tyckte att han var jättefin.

  • Sonja6­8
    Äldre 21 Aug 08:31
    #2

    Min man hade svart kostym, vit smokingskjorta, ljusgrå väst med brokad+plastrong.
    Finns några bilder i mitt galler. Tyvärr inga i helfigur.
    Men jag har en länk till www.cavalier.se tror jag det är. Det var därifrån vi köpte allt. Finns jättemycket snyggt.

  • Sonja6­8
    Äldre 21 Aug 08:38
    #3

    Äh, det blev fel; www.cavaliere.se ska det nog vara

  • Snuffl­an
    Äldre 21 Aug 09:53
    #4

    KOlla in i mitt galleri, finns fina bilder på min man. Alla hans kläder kommer från Cavaliere.

  • Äldre 21 Aug 11:56
    #5

    Vad fina ni var båda två! =) Superstiliga kläder på din man också! Min M2B har också silverfärgad väst och plastrong inhandlat! =)


    Hemlig2009 skrev 2009-08-21 00:27:12 följande:
    Min man var klädd så, finns bild i vårt galleri och i min presentation finns länk till vår blogg, under kategori Bröllop finns en del bilder. Vi tyckte att han var jättefin.
  • Äldre 21 Aug 11:57
    #6

    Stiligt! =) Vi har köpt en väst + plastrong från Cavaliere också! Sen är frågan vad man ska kombinera med... =)


    Sonja68 skrev 2009-08-21 08:31:30 följande:
    Min man hade svart kostym, vit smokingskjorta, ljusgrå väst med brokad+plastrong. Finns några bilder i mitt galler. Tyvärr inga i helfigur.Men jag har en länk till www.cavalier.se tror jag det är. Det var därifrån vi köpte allt. Finns jättemycket snyggt.
  • Äldre 21 Aug 11:58
    #7

    Cavaliere verkar vara mest poppis av alla! =) Jättefint med de röda detaljerna på er båda! Tror jag snubblade in i ditt galleri igår och slogs av vilken fin klänning du hade (och vad häftigt med ett eget sånt hus! =) )


    Snufflan skrev 2009-08-21 09:53:02 följande:
    KOlla in i mitt galleri, finns fina bilder på min man. Alla hans kläder kommer från Cavaliere.
Svar på tråden Väst+plastrong+kostym+skjorta?