• Meeru

Hur gör ni grå ruta?

Om man vill svara på ett inlägg i forumet, och få en sån där grå ruta med den andra personens text, så att det syns vems inlägg man kommenterar, hur gör man då? Jag testade att markera det inlägg jag ville kommentera och kopiera, och sen klistra in i min kommentarsruta. Men då kom det bara med som vanlig text, inte i en grå ruta.

• Svar på tråden Hur gör ni grå ruta?
  • Cantaton

Högst upp till höger i varje inlägg finns en röd cirkel med en hand i och under den finns en vit cirkel med ett citationstecken och ett A i. Klicka på cirkeln med ett A i så citeras personens inlägg.

• Emelieca

finns en rund knapp med ett a på till höger om alla inlägg, tryck på den så kommenteras texten nere i svarsrutan

• Meeru
    Cantaton skrev 2009-08-20 10:58:42 följande:
    Högst upp till höger i varje inlägg finns en röd cirkel med en hand i och under den finns en vit cirkel med ett citationstecken och ett A i. Klicka på cirkeln med ett A i så citeras personens inlägg.
    [/citat]
    Emelieca skrev 2009-08-20 10:59:00 följande:
    [citat]
    finns en rund knapp med ett a på till höger om alla inlägg, tryck på den så kommenteras texten nere i svarsrutan
    Tack så mycket för era snabba svar!
  • Cantaton

Varsågod Dock är funktionen, som du ser, inte helt bra, då den inte är så bra på att särskilja olika citat.

Svar på tråden Hur gör ni grå ruta?