krångel.......
jag gifter mig om 2,5vecka :D ja det verkligen fort fram först var det 6månader,sedan 3månader och nu är det bara några fjuttiga veckor...pirrigt värre!
jo till saken är den då att tärnan min syster har under hela planringens gång varit lite tvär.. vi hade bestämt tema färger och när jag berättade vad hon kunde ha så sa hon jätteposetivt att det lät fint och allt var frid och fröjd. Tills min mamma berättade hela sanningen att min syster absolut inte ville ha det jag ändå hade frågat henne om. Så hon satte sig på tvären och sa att "ingen svart,svart-vit,vinröd,röd,guld,bronz klänning tänker jag ha" så det blev en mörkare rosa.okej tänkte jag... det får väl gå... fastän det är helt galet med färgerna..
häromdan frågade hon mig vad jag skulle ha för blommor i buketterna och när jag sa att hon skulle ha vita så pusta hon in telefonen som "åh vad skönt,eller åh vilken tur".... om jag hade sagt du skall röda rosor så hade hon säkert satt sig på tvär igen men denna gången hade jag tänkt till och valt en vitbukett med en annan färg på ros som kommer igen hos toastmastern eftersom det är hennes man.
är det någon mer än mig som känner så här för sina tärnor? jag är inte sur på henne jag känner bara det att hon lägger sig i för mycket. Dagen innan vi åker ut till tofta för att duka hoppas jag att hon låter mig bestämma...
själv har jag hört att det finns tärnor som ställer sig på tvären men är det vanligt?