• nyår09

Någon som beställt skor från matildas brud & fest.se?

Japp...som rubriken lyder...

Jag har hittat mina brudskor (även dotterns näbbskor) å undrar lite över storlekarna?

• Svar på tråden Någon som beställt skor från matildas brud & fest.se?
  • fredag den 13e

Jag har beställt därifrån.
    Jag mailade mina mått och fick en perfekt sko. Har förstått att storlekarna är lite mindre där.

• Jojjo M

Jag struttar runt i mina skor från Matilda just i denna stund. Gifter mig på lördag.
    Beställde "Mia" och de är jättefina och sköna, lite stora dock. Tvärt emot vad som skrivs ovan. Jag har 41 och brukar aldrig ha problem med olika stora skor/fötter men här är högerskon lite större än vänstern.
    Jag har löst det hela med lite iläggsulor och silikonremsor, inte mycket mer att göra när man har dålig framförhållning som jag.

Pernilla är hur som helst jättetrevlig att ha att göra med och jag kan varmt rekommendera henne. Ett tips är nog dock att mäta dina fötter ordentligt så det blir rätt.

Lycka till!

• nyår09

Oki, tack för era svar! Såg att man inte bara kan "kryssa i å beställa" (om ni förstår va jag menar..) utan man måste maila el ringa va?

• mittid

Mät båda dina fötter noga. Gå på mått när du beställer och inte på storlek! Jag har köpt därifrån och det fungerade perfekt.

• zandraolsson

Jag var först inne på deras sida men tycke det verkade så krångligt att beställa och hittade istället www.divinityred.se där man bara klickar i vad man vill ha och går till kassan!

Köpte mina därifrån och dom blev super bra i storleken och färgen!

• Miss Flower

Har inte varit inne på den sidan men däremot på divityred och är jättenöjd med allt!

Allt kom hem snabbt och smärtfritt

Svar på tråden Någon som beställt skor från matildas brud & fest.se?