• Åsa Erika

Knoppa kostar numera 25 kr per st!

Gissa om jag blev besviken när jag skulle handla knoppalakan, de kostar nu 25 kr styck. Min kompis som handlade för 14 dagar sedan betalade bara 15 kr st...
    Surt!
    (hennes blev så fläckiga att det inte gick att låna dom tyvärr)
    Dessutom hann servetterna jag tänkte köpa (bröllop Arv) utgå! :(

Inte min IKEA dag riktigt...

• Svar på tråden Knoppa kostar numera 25 kr per st!
  • marduc

Katja B jag har 60 st du kan få köpa dem för 7 kr st, går det inte komma in på min sida? måste kolla är rätt ny på BT- har inte koll på allt än!

• KatjaB
    marduc skrev 2009-08-17 16:52:05 följande:
    Katja B jag har 60 st du kan få köpa dem för 7 kr st, går det inte komma in på min sida? måste kolla är rätt ny på BT- har inte koll på allt än!
    ok, ja det står att det bara är auktoriserade besökare som får komma in o jag fattar inte riktigt vad det är för lösen jag ska skriva, hehe. men det låter intressant!
  • Red Scarlet
    Nanne84 skrev 2009-08-17 11:44:57 följande:
    Jag såg också detta!! Tur att jag köpt sedan tidigare men ville köpa till några stycken men hoppade över detta när jag såg prishöjningen på nästan 50%!!!
    Prishöjning på nästan 100%.

Vad dåligt av IKEA, hur motiverar de höjningen?
  • KatjaB

Red Scarlet skrev 2009-08-17 17:04:51 följande:

Prishöjning på nästan 100%. Vad dåligt av IKEA, hur motiverar de höjningen?
    vad dåligt! det är ju inte världens bästa kvalité direkt.. vi köpte såna att ha som lakan efter 2 tvättar började de bli noppriga
  • Katarina Michael
    marduc skrev 2009-08-17 16:52:05 följande:
    Är de vita lakan du har? så är jag annars intresserad.
  • Åsa Erika

Jag bor i stockholm och gifter mig den 29 så jag tar jättegärna över dina knoppa! Underbara ängel! *glad*

Fotbollsfru skrev 2009-08-17 12:53:33 följande:
    Vart bor du nånstans? Jag har 90 st som du kan få efter 22 aug. Mina kanske också blir smutsiga men några kanske är användbara
  • Åsa Erika

Det är dom med grått jag menar! Jag behöver 70 st. Hur många arv har du? Tusen tack! =)

Vad glad jag blir! Ni är så snälla! Gifter mig snart så hur kan vi göra, vart bor du?
    December 2009 skrev 2009-08-17 13:33:26 följande:

jag har arv du kan få köpa av mig för vi ska inte ha dem! om du menar de med grått !!
  • Åsa Erika

Dukar

Alexxxi skrev 2009-08-17 09:37:42 följande:
    Vad skulle du ha knoppalakanen till? Stolsöverdrag?
  • kikki kikki

Attans...jag har köpt lakan till dukar och tänkte köpa till stolarna senare....synd att jag inte köpte allt på en gång.

• Åsa Erika

Mmmm.... jag som tänkte köpa för en månad sen men, ja. Nu verkar det ordna sig billigt ändå tack vare fotbollsfru! När är ditt bröllop?

• SandyT

Ska du använda det till stolöverdrag? Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna att "låna" mina stolöverdrag

MEN man måste veta stolens mått så dem passar

• Åsa Erika

Nej utan jag hade tänkt att ha dessa till dukar men kan jag vinna dina stolsöverdrag så är jag intresserad! Vad är din bloggadress?

Ska kolla motten på dessa. Vart bor du och hinner tävkligen vara avslutad tills den 29 augusti så jag kan använda dom?

Vad gulligt! Tack för omtanken!!

SandyT skrev 2009-08-19 21:08:40 följande:
    Ska du använda det till stolöverdrag? Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna att "låna" mina stolöverdrag MEN man måste veta stolens mått så dem passar
  • Vanya

men usch!!! hur kan IKEA göra så?! Usch va dumma dom är! *vansinnigt irriterad*

• JBB

Finns det någon i Jönköpingslän eller Västra Götalands län som har knoppa lakan hemma som jag kan hyra alternativt köpa tills nästa sommar? Har inte råd att betala 25kr styck och hoppas finna någon som vill låna ut sina istället för en mindre summa pengar

Svar på tråden Knoppa kostar numera 25 kr per st!