• AlaM

Hur gör jag för att lura honom?

Jag har planerat en hemlig helg för mig och M2B. Vi ska åka ner till Österlen och på på B&B, äta på restuaranger och ha mysigt med bara varandra. M2B inget ännu och jag har inte tänkt berätta förrän imorgon bitti när vi ska åka. Eller, en timme innan, så att han hinner packa.

Men nu funderar jag på vad jag ska säga till honom på morgonen så han inte förstår att jag har planerat en hel helg för oss. Vill att det ska bli en överraskning. I bilen kommer han aldrig ana var vi ska eftersom vi aldrig varit där och aldrig pratat om det men hur ska jag få honom att packa ner både finkläder (till restaurangen) och neccesär?

• Svar på tråden Hur gör jag för att lura honom?
  • Alexxxi

Säg inget, be honom bara sätta sig i bilen och så packar du allt du tror han behöver och vill han ska ha när han sitter och väntar. Sen när han frågar säger du bara, du kommer få se snart=) Han kommer vara så nyfiken hela tiden och du behöver inte nämna nåt=D

• Ex animo

Men så underbart romantiskt!!!!! Sånt här gillar jag =)

Om jag var du skulle jag packa alla hans saker å lägga det i bilen så han inte ser det, tillsammans med mina. (neccesären får du då ta det sista du gör innan ni åker)

Ha det så mysigt!!!!!;)

• Humlan66

Åhh hihi ja det här är ROMANTIK och sånt älskar jag

You go girl

Packa ner det du tror han kommer att behöva åt honom och ställ väskan i bilen.

Måste bara få berätta en liknande grej jag gjorde lite förkortat
    ( kanske ger andra lite tips )Jag och m2b bor inte på samma ort ( han bor i gbg ) och jag ville göra nått riktigt romantikst så jag bokade hotell där nere utan att han visste om det och sydde upp en fin klänning åt mig samt köpte en kostym till honom med alla tillbehör. Sen när jag väl va på plats så skickade jag kostymen med taxi åt honom samt intruktioner vart han skulle befinna sig hihi
    Han vart riktigt överasskad kan jag meddela och det vart lyckat

Lycka till TS

• AlaM

Det kanske går utan att säga till honom att packa. Jag ska åka hem till honom ikväll (vi bor inte ihop) så jag kanske kan lura ut honom på något uppdrag, typ åka och handla. Så packar jag under tiden han är borta. Det borde ta 20-30 minuter i alla fall :P Fast då kan jag inte lägga ut det i bilen eftersom han har den med sig. Hmm...

Längtar i alla fall hur mycket som helst! :)

• Alexxxi

Även om han ser väskorna så gör det inget, du behöver ändå inte säga vart ni ska och han behöver inte kolla vad du har packat. Klart det kommer gå=)

• AlaM

Tack för tips och pepp! :)

Rapporterar efter helgen. Nu ska jag packa mitt eget!

• Ex animo
    AlaM skrev 2009-08-14 12:45:41 följande:
    Tack för tips och pepp! :)Rapporterar efter helgen. Nu ska jag packa mitt eget!
    Hur gick det då????? =)
  • AlaM

Oj sorry för dålig uppdatering!

Det var helt underbart mysigt hela helgen. Väckte honom i ottan och sa till honom plocka fram badbyxor och finkläder vilket jag sen packade ner i min väska medan han gjorde sig i ordning. Sen satte vi oss i bilen och jag guidade honom neråt e4:an. I början trodde han att han visste var vi var på väg men sen fortsatte vi förbi den avfarten så då var han helt lost :)

Väl framme blev allt så bra. Hade planerat ett besök till en medeltida borg och historiefanatiker som han är blev han som en liten pojke. Resten av dagen bara myste vi med varandra. Och när vi kom hem kände man sig smått nyförälskad =) I måndags när jag pratade med honom när han slutat jobbet berättade han att han varit på Österlen hela dagen i tankarna så det gick nog hem hos honom med =)

Ett tips för er som tänkt åka neråt Simrishamn/Kivik/Ystad. Det finns ett helt otroligt mysigt B&B utanför Hammenhög. Ligger jättefint med åkrar åt alla håll och förstklassiga rum och frukost. Södergårda Östra heter det. De har en egen hemsida som ni kan googla fram =)

• Alexxxi

Så kul att allt uppskattades=D Extra roligt då.

Svar på tråden Hur gör jag för att lura honom?