• rosesarered

Var hitta kartongpapper A3 storlek?

Jag är ute efter kartongpapper i storleken A3. Detta borde ju inte vara några problem men kruxet är att jag gärna vill ha det i pärlemor och helst vitt.
    Många krav

Har kollat Matton i Stockholm och där fanns det papper i pärlemor och i A3 storlek men ett kartongark kostade 40 kronor! Saftigt pris tycker jag..
    Panduro hade inte..

Någon som har tips på pysselaffärer i Stockholm eller webbshoppar med bra pappersutbud?

• Svar på tråden Var hitta kartongpapper A3 storlek?
  • NEK

Sök efter återförsäljare av kontorsartiklar/kontorsmaskiner. De säljer i 99% av fallen papper, sen vet jag inte om de har just det du är ute efter.. men de säljs då i paket om x-antal

• fansanb

Kolla Svanströms bredvid konserthuset på Hötorget, hur mycket papper som helst!:)

• wiii

Skulle tro att det är vad du får betala på de flesta ställen, iaf om det är ganska kraftig kartong och inte "sladdrigt", specialstrukturer/-färger brukar kosta en hel del..

• Kirsto

Kolla på MAP, de har pärlemorskimrande ark i större storlek som går att skära till. Ligger på Birger Jarlsgatan (T - östermalmstorg).

• rosesarered

Åh vad många svar, ska kolla alla dessa! tack

Jo kanske inte blir såå dyrt i slutändan, min första reaktion var dock att jag tyckte att det var väldigt dyrt för ett ark.

Svar på tråden Var hitta kartongpapper A3 storlek?