• hanko

Jag blir galen på min m2b

Min m2b tror att allting bara löser sig av sig självt... och det verkar som om det gör det runt honom... Varför är det bara jag som stressar och ligger sömnlös om nätterna ?????

Två veckor innan bröllopet började han titta på hyrkläder...fanns inga bra så gubben i affären beställde hem nya till honom att hyra (dvs sent ute = sprillans nya hyrkläder)

Idag fick han tag i DJ till festen. Jag har varit stressad över detta i månader och han har hela tiden sagt att det ordnar sig, började leta när det var tre veckor kvar. Vi kan ju alltid ha musik på datorn om vi inte hittar DJ sa han...

Jag blir tokig, visst precis som han säger så löser det sig, men jag vill gärna ha koll långt i förväg

På lördag 15/8 är det dags. Ska bli så härligt!!!!

• Svar på tråden Jag blir galen på min m2b
  • Boomtown

Jag blir också helt galen på min gubbe. Jag har legat sömnlös i 4 nätter nu och grubblar på allt. Vi höll på att bli riktiga ovänner angående kostym för jag ville att det skulle ordnas för länge sen. Jaja, han fick halva priset på rubbet och jättebilliga skor nu när det bara är 3 veckor kvar. Men mitt magsår då?? Så du är inte ensam om att ha det så här.

Lycka till!!

• tempest

Hehe Det är rätt skönt när någon har den inställningen.
    Min familj säger alltid oavsett vad det är att de ordnar sig säkert.

Tom när jag hade knappt en månad kvar (är tre veckor nu) hade jag inte hittat en klänning. Då säger mamma äh då får vi sy ihopa något snyggt lakan eller nått. Hittade dock en på nätet nu så får hoppas den hinner hem innan vi far om två veckor.

Så förstår dig hur man kan bli galen när allt bara ska lösa sig huxflux.

• tempest

Tre veckor är lång tid!!!
    Min blivande ska kolla på sin kostym om där finns någon 3 dagar innan bröllopet!! Panik om det inte finns någon.

Men han säger äh de finns säkert någon om inte får jag väl hyra en.

Boomtown skrev 2009-08-10 22:05:02 följande:
    Jag blir också helt galen på min gubbe. Jag har legat sömnlös i 4 nätter nu och grubblar på allt. Vi höll på att bli riktiga ovänner angående kostym för jag ville att det skulle ordnas för länge sen. Jaja, han fick halva priset på rubbet och jättebilliga skor nu när det bara är 3 veckor kvar. Men mitt magsår då?? Så du är inte ensam om att ha det så här.Lycka till!!
  • Boomtown
    tempest skrev 2009-08-10 22:08:15 följande:
    Tre veckor är lång tid!!!Min blivande ska kolla på sin kostym om där finns någon 3 dagar innan bröllopet!! Panik om det inte finns någon. Men han säger äh de finns säkert någon om inte får jag väl hyra en.
    Jag skulle ha fått psykbryt!!

Du måste va en lugn person eller har du en valium över till mig
  • tempest

Jag har slutat fundera på det, de kommer säkert ordna sig (mamma som övertalat mig att de finns annars många kostymer på tex myrona osv.)

Men skulle hans mamma få veta så skulle nog hon gå i taket om man säger så.

Boomtown skrev 2009-08-10 22:10:08 följande:
    Jag skulle ha fått psykbryt!!Du måste va en lugn person eller har du en valium över till mig
  • hanko

Hahaha, skönt att veta att ni är fler därute

• ElMac

*fnittrar* så jag känner igen mig :) fasen, överlever man en bröllopsplanering så borde väl äktenskapet klara det mesta sen, eller hur tjejer? :)

• magnolias

Känner så igen mej - så kommer vårt bröllop också att bli: min m2b chillar och tar det lugnt tills en vecka före bröllopet och jag ligger sömnlös med magsår i ett halvår före... Roligt att veta att andra också lider av detta "problem". :o)

• Vanya

ojojoj... jag är så lycklig över att min m2b planerar i förskott för min skull - annars skulle han nog oxå vänta till sista stund men han vet att jag skulle få ett nervöst sammanbrott så han ser fint till att hålla koll på allt han kan o försöka ha framförhålling - allt för husfridens skull

• hanko

Vanya:
    Härligt med en man som sätter dina känslor först.

Ni andra fortfarande skönt att ni finns därute

Svar på tråden Jag blir galen på min m2b