• konstigabaralillajag

Nakna killar i trädgården...!

Det hade jag i vår trädgård i lördags förmiddag, 2 st grabbar i stringkalsonger :)

Hade under många veckors tid haft sambons svensexa planerad den dagen. Jag hade blivit tillsagd att få honom att åka till ICA, där de skulle stjäla bilen (gett dem extranyckel).
    När jag fått iväg honom till ICA låter jag barnen spela lite och jag sätter mig på framsidan, totalt ovetandes om att alla tjejer satt 3 meter ifrån mig och väntade :)
    Hör skrik men reagerar inte på det, först när jag hör ena hunden skälla går jag till baksidan och möts av dessa killar i stringkalsonger som badade i poolen :) Fattade först inget men efter ngn minut insåg jag vad som var på gång.

Fick en lista med saker som jag skulle packa. Barnens saker packades, de skulle iväg och sova borta. Hundarna fick åka till hundpensionat. Gick över till en av vännernas hus och där bjöds det på frukost med kräftor, tunnbrödsrullar, räkor, varma mackor, jordgubbar. Skålade i champange och hade det trevligt.
    Serverades även ngr små flaskor med sprit.

Fick svida om till Farbror Bosse, fick en väska full med klubbor. Åkte vidare till stan där jag fick sälja klubbor. Klubborna gick åt som smör och jag sålde till både Superman och mr Bean (svensexor vi mötte på stan).
    Blev även en tur på en jetski, helt underbart roligt!

Vi traskade sedan vidare till ett spa där vi njöt av tacobrickor, god dryck och mycket skratt. Åt senare på restaurang och dansade på disco resten av den natten. Vi drack goda drinkar och bara njöt hela dagen.

Jag hade en underbar dag och tackar mina vänner för detta. Nu ser jag fram emot bröllopsfesten när vi gift oss! Helt underbara är de :)

Sambon hade en händelserik dag med sina vänner och han var lika lyrisk han för den underbara dagen hans vänner ordnade!

• Svar på tråden Nakna killar i trädgården...!
  • Besservvisser

Vad var det som barnen spelade? Piano?

• jojanna

va otroligt kul!! bra planerat av alla

• Linadesign
    Besservvisser skrev 2009-08-10 14:49:25 följande:
    Vad var det som barnen spelade? Piano?
    Vad spelar det för roll i sammanhanget?

Låter som en kul möhippa iaf! Själv har jag 3,5 veckor kvar och ännu ingen möhippa... Får se när och om...
  • Besservvisser

Ingen roll, egentligen.

Frasen 'låter jag barnen spela lite' hoppade ut bara, och jag blev nyfiken.

• konstigabaralillajag

X-box var det de spelade :)

Besservvisser skrev 2009-08-10 15:00:49 följande:
    Ingen roll, egentligen.Frasen 'låter jag barnen spela lite' hoppade ut bara, och jag blev nyfiken.
Svar på tråden Nakna killar i trädgården...!