• wiicky
    Äldre 10 Aug 10:09
    1691 visningar
    9 svar
    9
    1691

    Vitt, svrt och lite rött - idéer

    Är det några mer än vi som ska ha vitt, svart och lite rött som tema på sitt bröllop? Vi kanske kan dela lite idéer. Är det någon mer än jag som funderar på röda eller svarta skor istället för vita?

  • Svar på tråden Vitt, svrt och lite rött - idéer
  • För kärlek­ens skull
    Äldre 10 Aug 12:04
    #1

    jag kommer att ha röda skor....

    vårat går i

    rött o grått....

  • Vanya
    Äldre 10 Aug 12:30
    #2

    Vi har oxå svart vitt o rött - jag ska ha röda skor, rött band i midjan på den vita klänningen och svarta smycken

  • wiicky
    Äldre 10 Aug 12:45
    #3

    Var har ni fått tag på era skor? Hur ser de ut?

  • Vanya
    Äldre 10 Aug 13:08
    #4

    jag köpte mina på zoe i sthm ser ut ungefär som dessa från bianco (fast röda så klart ^^)

    bianco.se/

    (party sandal)

  • Vanya
    Äldre 10 Aug 13:09
    #5

    länken funkar så klart inte som tänkt.. attans!!!

  • Flygan­de taxen
    Äldre 10 Aug 13:31
    #6

    Jag hade röd klänning, svart skor och svart väska under vigseln. Till festen ska jag också ha röd klänning och färgerna vi ska ha på dekorationerna är rött och svart :)

    Så jag kanske passar in i din "målgrupp" :)

  • För kärlek­ens skull
    Äldre 11 Aug 06:02
    #7

    allt som är i papper...

    placeringskorten...
    festprogram
    inbjudan
    vigselprogram
    bordsplaceringschemat

    svartpapper... klistra dit vitt papper som det är skrivet på... det svarta ramar in texten o blir jätte fint.....

    använda sig av röda utstansade hjärtan att klista på som en fin detalj.......

  • Paja
    Äldre 4 Sep 23:42
    #8

    Min klänning är Vit och svart, sen ahr jag svarta pumps med metall klack... och svart hårflor...

    vit brudbukett med svarta kallor i :D

    inbjudningskorten är svarta.

  • Tattoo­82
    Äldre 15 Sep 21:31
    #9

    Vi har svart, vitt och rött som tema! Ju mer jag planerar desto mer silver verkar komma med också.

    Min skor tex är i silver och svart. Klänningen är vit och svart, även lite silverbrodyrer. Inbjudningskorten ska göras med omslag av en svart tapet och rött papper inuti. Samma tapet ska även ligga som löpare vid dukningen. Med vit duk under och sen röda rosor och röda, glittriga värmeljus och rosblad som prydnad har jag tänkt! Låter det bra?

    Vilken färg tycker ni vi ska ha på servetter och placeringskort?

Svar på tråden Vitt, svrt och lite rött - idéer