• Mia 77

    Helikoptertur

    Idag var vi på en uppvisning där de hade helikopter med och både jag och min m2b tyckte att det skulle vara häftigt att flyga helikopter till vår lokal efter bröllopet, men någon som har en aning om vad det skulle kosta?

  • Svar på tråden Helikoptertur
  • Annelilalle

    Det är nog väldigt olika ... när vi kikade skulle det kosta från 10.000 kr och uppåt ... men har man lite kontakter kan man säkert komma undan billigare.

  • HeliErik

    Jag skulle kunna flyga er. Skicka mig lite info så kan vi diskutera det närmare.

  • Conciergen

    Mia 77 skrev 2009-08-08 19:45:50 följande:


    Idag var vi på en uppvisning där de hade helikopter med och både jag och min m2b tyckte att det skulle vara häftigt att flyga helikopter till vår lokal efter bröllopet, men någon som har en aning om vad det skulle kosta?
    Hej Mmia jag såg att ni var intresserade av att hyra helikopter?
    Vi har tillgåg till detta och utöver vad som önskas så kan vi se till att hjälpa er på bästa förmåga med avlämning för både er och gäster.

    Maila gärna mig på victor@scandinavianconcierge.com så pratar vi mer.

    MVH
    Victor Waenerlund
    CEO/Founder
    Scandinavian Concierge Services
  • Jennygg

    Är också jätte sugen på att flyga heliokopter!
    men kostar väl skjortan..

  • CeKe

    Jag och en av mina svägerskor flög en tur på 5 min över Gävle i somras och det kostade om jag inte minns del 500 kr/person. Men då var ju helikoptern liksom redan på plats och tog upp turister.

    Det va i a f läckert och en upplevelse, men ingenting om ni förväntar er pirr i magen =) Ta däremot med er kamera och undersök om ni kan flyga över där ni bor. Vi fick jättefina bilder på svägerskans hus, vilket va kul!

  • CeKe

    Ahh, sorry, läste nog inte riktigt frågan innan jag svarade =) Kul idé att flyga mellan kyrkan o festplatsen!!

Svar på tråden Helikoptertur