• Zeraphia

    idag gifter jag mig

    Om sex timmar (och en kvart) är det dags.

    Är jag nervös?

    Nejdå. Men jag tror att jag kanske svimmar eller kräks snart

  • Svar på tråden idag gifter jag mig
  • nni

    Så fina ni var! Grattis!
    Och Grattis till alla er andra som fick sån här fin dag!!
    Mitt bröllop var för 6 veckor sen...drömmer mig bort...hihi

  • Zeraphia

    Tack, vad rara ni är allihop! Jag längtar verkligen tills jag får se fotografens alla bilder, tyvärr är han ju på semester egentligen så jag antar att det kan ta ett tag. Har fått erbjudande om att få kopior på de kort som min syster och väninna tog dock, det ska bli skojigt!

  • Humlan66

    GRATTIS va fina ni är och otroligt snabba på att visa bilder

  • nni
    Zeraphia skrev 2009-08-08 19:00:59 följande:
    Tack, vad rara ni är allihop! Jag längtar verkligen tills jag får se fotografens alla bilder, tyvärr är han ju på semester egentligen så jag antar att det kan ta ett tag. Har fått erbjudande om att få kopior på de kort som min syster och väninna tog dock, det ska bli skojigt!
    Vår fotograf var snabb. Men detta med att det kan dröja vet jag fler fall...tur ni har gästernas foto! Och den som väntar på ngt gott...
    Vi har fotografens men väntar på att fler gäster ska dela med sig av sina foto ist
  • Zeraphia

    Ja, det kan nog ta några veckor. Men som sagt, han bröt sin semester eftersom han lovat att fota just vår vigsel. Det är jag verkligen tacksam över

  • Trubbel

    Åh vad vackert!!

    Verkligen superfint halsband med era två namn på. Får man fråga var du köpt det?

    Ett stort grattis!!

  • Zeraphia

    Tack!

    Halsbanden har jag beställt ifrån älskadebarn.se

    Dock är de halsbanden inte våra, jag lade ut exempelbilder innan vi blev "offentliga". Vårt bröllop har ju varit hemligt så länge att jag inte vågade lägga ut våra med rätt namn på

    Klänningen har jag beställt från USA. När jag beställde den i vintras fanns bara tre kvar, och i helt fel storlek (XL). Jag har ändrat den hos en sömmerska.

Svar på tråden idag gifter jag mig