• akina
    Äldre 5 Aug 09:56
    7318 visningar
    2 svar
    2
    7318

    Spansk musiker/trubadur

    Hej alla glada!

    Jag är i full gång med planering kring vårt vinterbröllop. Har kommit till musiken. Jag har spanska rötter och min sambo älskar den musiken så vi har tankar om att ha spanska låtar under vigseln, eventuellt även nån under festen. Vi känner dock inte till någon som kan sjunga på spanska. Är det någon av er som vet ett band, eller en person man skulle kunna anlita och som bor i närheten av Uppsala/Stockholm.

    Är tacksam för alla tips!

    /Akina

  • Svar på tråden Spansk musiker/trubadur
  • renale­na
    Äldre 5 Aug 13:04
    #1

    Det finns en kille på Festfolk.nu som heter Sebastián Caldas, jätteduktig. Sedan finns det ett band som heter Airelatino, men jag tror inte att de är från Stockholm, men du kan ju alltid höra om de kan tänka sig att åka dit!

  • Äldre 13 Sep 10:19
    #2

    Är det någon som är fortfarande intresserad eller letar efter en Latinsk Trubadur?
    Nicolas Lazo Zubieta heter jag och som trubadur erbjuder jag en bred repertoar på närmare 1000 låtar med allt från 50-tals latinsk musik till dagens hits på spanska, en blandad repertoar av olika stilar och epoker, låtar mest på spanska men även på svenska och engelska.

    Boka mig som Latinsk Trubadur!

    www.nicomusic.se/

Svar på tråden Spansk musiker/trubadur