BT-träff katastrof
Jag har aldrig varit med om maken till elakhet. Jag skulle ha haft en bt-träff, möte vid Grönan för att sen gå till Skansen, vilket inte var spikat utan bara en idé, den dagen fick jag 3 återbud men det skulle komma 3 till, jag gick med en lapp förbi hela grönan men ni kom inte, jag åkte tillbaka gråtandes in till stan igen och gick direkt till min killes jobb, medans jag väntar tror jag vakten där märkte att jag grät, men jag ville inte ha hans hjälp, när min kille äntligen kom, så var det till en stor tröst och han lovade mig att vi skulle gå till skansen, det skulle blivit den här helgen, men det blev så att det är bättre nästa helg. Jag vill i alla fall tacka Jo och Lotta för att ni meddelade att ni inte kunde komma, jag såg Åsas meddelande också. Men NI ANDRA!!!!!!!!!! Detta gör mig mindre villig att någonsin ordna en bt-träff igen. Om jag ens vill vara på den här siten i huvudtaget. Jag känner mig djupt sårad av det som har hänt, jag hade glatt mig åt det här en lång tid, men när jag väl var där, så kom ingen, jag stannade till kvart i 2, men ingen kom. Jo & Lotta, jag hoppas vi kan träffas nån annan gång, även du också Åsa.
HEDDE / Rosemary