• Hedde

BT-träff katastrof

Jag har aldrig varit med om maken till elakhet. Jag skulle ha haft en bt-träff, möte vid Grönan för att sen gå till Skansen, vilket inte var spikat utan bara en idé, den dagen fick jag 3 återbud men det skulle komma 3 till, jag gick med en lapp förbi hela grönan men ni kom inte, jag åkte tillbaka gråtandes in till stan igen och gick direkt till min killes jobb, medans jag väntar tror jag vakten där märkte att jag grät, men jag ville inte ha hans hjälp, när min kille äntligen kom, så var det till en stor tröst och han lovade mig att vi skulle gå till skansen, det skulle blivit den här helgen, men det blev så att det är bättre nästa helg. Jag vill i alla fall tacka Jo och Lotta för att ni meddelade att ni inte kunde komma, jag såg Åsas meddelande också. Men NI ANDRA!!!!!!!!!! Detta gör mig mindre villig att någonsin ordna en bt-träff igen. Om jag ens vill vara på den här siten i huvudtaget. Jag känner mig djupt sårad av det som har hänt, jag hade glatt mig åt det här en lång tid, men när jag väl var där, så kom ingen, jag stannade till kvart i 2, men ingen kom. Jo & Lotta, jag hoppas vi kan träffas nån annan gång, även du också Åsa.

HEDDE / Rosemary

• Svar på tråden BT-träff katastrof
  • Duschan

Å vad trist Hedde, här får du en kram.

Hoppas du inte slutar vara på BT för detta, det känns säkert bätrte när du fått kontakt med de som meddelade att de itne kunde komma.

Var det något speciellt ni skulle prata om? Är det något du kört fast med?

• marian

Usch vad tråkigt för dig... *kramar* Det är jättetrist att det blev så. Du, jag är ledig mesta delen av veckan (jag gifter mig på lördag så en del är det att fixa, och jag har inte haft min möhippa ännu), så om du känner för det kan vi träffas och se om vi kan få med oss någon annan? Jag lovar, jag bits inte lika farligt som jag kan göra på forumet...

Kram, Maria

• cybbeko

tycker att det vore tråkigt om du slutade vara på BT! De som gjort så här borde verkligen skämmas!!! Vuxna människor oxå!!!
    Hoppas att du repar dig, det är inte kul att bli bränd så där. Trist, jag kunde inte komma så jag skrev aldrig att jag var intresserad men det skulle bli spännande att höra hur ni haft det...Ja, vad säger man. Detta rubbar inte direkt folks fördommar om stockholmare:(

stor kram till dig!!!

• Hestia

En jättekram till dig, Hedde!
    Jag hoppas de tre andra läser detta och skäms!!!

• Wonderbaum

Hedde, stor kram till dig!

Håller med resterande, så här beter sig inte vuxna männsikor.

• Omi-le

Jag är verkligen ledsen att jag inte kunde komma, men som jag skrev då, så vill jag gärna en annan gång. Jag är, liksom Marian, ledig större delen av veckan, så vi kan väl träffas. Jag jobbar natt onsdag och torsdag och sen är jag upptagen hela helgen. Men om du också kan någon dag?

Stor kram!
    /Lotta

• malinb76

Hur kan man göra så?
    Inget hyfs på dagens människor. Sedan sitter folk här inne och klagar på att folk inte kan svara på ett o.s.a. Sedan gör planerade brudar samma sak... *FY*
    Tycker synd om dig, Hedde! Men massor av tröstkramar till dig från mig.
    Nu bor ju inte jag i Stockholm, men jag kan kanske hänga på en annan dag!

• Hedde

Hej Omi-le och marian, jag vill gärna träffas nån dag, jag har inte mycket att göra om dagarna i alla fall. Ni kan väl maila mig på rosemary@chello.se, ps lycka till med era bröllop, vore jättekul att få vara runt er sista veckan.

Jag har inte kört fast, för här blir det inget bröllop, för vi har ingen chans att ordna nått sånt eftersom jag är arbetslös osv. Men jag har bröllop som stort intresse och jag planerar i alla fall, det är ju bra när dagen kommer och man har det mesta bestämnt redan.

Kram Hedde / Rosemary

Svar på tråden BT-träff katastrof