• Eelin

Brösttejp någon?

någon som provat brösttejp? bh fungerar inte under klänningen och funderar på tejp någon som testat?

• Svar på tråden Brösttejp någon?
  • Princess4aDay

Jag har testat brösttejp och det funkade inte på mej. jag har ganska stor byst och så va det här i början när brösttejp kom ut. Kanske dom har förbättrats, annars som alternativ så finns nu free-bra. Kanke kan vara något.

• grönklänningmedsvartspets

brösttejp är svårt och obekvämt tycker jag..men free-bra är superbra! inte just det märket jag provat(jag har unique bra) men själva konceptet är kanon! köp inte den billigaste du hittar bara.. klistret är lite sådär på de billigare.. www.uniquebra.se

lycka till!

• Eelin

vad synd....uniquebra går bara upp till d och jag har e ... jag kanske helt enkelt får vara utan... tack för svaren=)

• Ssms
    Eelin skrev 2009-08-04 18:17:18 följande:
    någon som provat brösttejp? bh fungerar inte under klänningen och funderar på tejp någon som testat?
    Hej, lite sent men jag har precis testat en brösttejp som jag sett "kändisarna i USA använder. Den heter Byebra och finns I sverige på www.byebra.se. Jag köpte min på twilfit men de säljer den även på deras egen sida. 

Superbra brösttejp, dessutom var den genomskinlig.

Emma

• CoolJen
    Ssms skrev 2012-08-11 16:45:37 följande:
    Hej, lite sent men jag har precis testat en brösttejp som jag sett "kändisarna i USA använder. Den heter Byebra och finns I sverige på www.byebra.se. Jag köpte min på twilfit men de säljer den även på deras egen sida. 

Superbra brösttejp, dessutom var den genomskinlig.

Emma
    Sån har jag köpt via tradera och det funkar jättebra MEN på mig satt det så bra att det drog med sig huden när jag tog av(provat flera ggr så har testat olika metoder)
    Det blir liksom små bubblor av skinn på vissa ställen, sen försvinner detta skinnet och det har lämnat lite ärr
  • TheD

JAg har använt tejp under en klänning. Det satt som bara den :)

Svar på tråden Brösttejp någon?