• Natalie85

Så himla tråkigt att inga av mina vänner vill komma på vårat bröllop :(

känner mig såå besviken :( först min som jag trodde vart en av mina bästa vänner och brudtärna hoppade av för att dom inte ville komma, sen den andra hoppade också av, brudtärna men som jag trodde vart en av mina bästa vänner, bette sig som en skit och skylde på något annat när det igentligen vart hennes fel och sedan bestämmer hennes kille väldigt mycket åt henne :( nu har min bästa vän sen 12 år tillbaka också sagt att hon inte kommer för att hon är skyldig sitt internatt hyra i 3 månader, alltså 10.000 kr... känns så ledseamt att ingen vill komma :( nu finns det 1 kvar av mina vänner som kommer, kan jue alltid hoppas, men varför svika så här, nu blir det jue bara familj och släktingar och 2 av hans vänner, känns verkligen tråkigt och gifta sig nu när man inte har någon :(
    Någon som också varit med om detta eller tips på vad ni tycker?

• Svar på tråden Så himla tråkigt att inga av mina vänner vill komma på vårat bröllop :(
  • Natalie85

nä dom har inget emot oss, den ena träffar jag aldrig, hon tycker inte jag e fin nog och hon skulle vara brudtärna den andra mår dåligt och ville inte längre eftersom hennes kille inte vill komma och hon skulle me vara brudtärna den andra har inte råd, hon är tvungen och betala 3 hyror på 10.000. den andra tjejen ville komma men kunde inte för hon ska föda snart :)

• jojoånick09

skönt att de inte har något emot er,bor dina kompisar långt i bort er? man kan väl åtminstone ta sig till vigseln sedan om man inte kan vara med på festen säger jag inget om...
    för det är många som drar sig ur om de har dålig eknomi för folk skall ju köpa kläder,transport dit,present och i dessa tider så är det många som inte har det så bra....
    .

• KatjaB
    Natalie85 skrev 2009-08-08 11:11:33 följande:
    nä dom har inget emot oss, den ena träffar jag aldrig, hon tycker inte jag e fin nog och hon skulle vara brudtärna den andra mår dåligt och ville inte längre eftersom hennes kille inte vill komma och hon skulle me vara brudtärna den andra har inte råd, hon är tvungen och betala 3 hyror på 10.000. den andra tjejen ville komma men kunde inte för hon ska föda snart :)
    men hon som är efter med hyrorna, blir hon tvungen att lägga ut massa pengar för att komma på bröllopet då? För är det så att du kan tänka dig att hjälpa till med klänningskostnad eller att hon kan ta en fin klänning hon redan äger, så kanske det inte blir någon kostnad för henne?
  • Natalie85

ja alltå hon med hyrorna har hade inte fått godkännt ifrån sitt internatt heller så hon fick alltså inte, annars hade hon sin egen klänning, men hon är ganska snål visst båda bor i skåne men biljetten kostar 200 kr men vi har erbjudit att betala biljetten

• Natalie85

nä det handlar inte om de, den första brudtärnan sa först att vi inte vart pra kompisar längre och att dom skulle spara till en resa, nu helt plötsligt försa hon sig och sa att dom skulle på bröllop och hon skulle vara tärna på en ananns bröllop den 4 september :(

den andra tärnan sa bara att vi aldrig ses, dock för hon jobbar alltid varje dag och helgerna har hon aldrig tid.
    och då ville inte hennes kille och då skulle inte hon heller. typ 1 månad innan när jag beställt allt till henne.
    att hon mår dåigt och inte samma tjej som jag lärde känna

• Bettan67

Tråkigt,men du får tänka att vänner kommer o går,du får helt änkelt gilla läget...

Natalie85 skrev 2009-08-02 13:52:19 följande:
    känner mig såå besviken :( först min som jag trodde vart en av mina bästa vänner och brudtärna hoppade av för att dom inte ville komma, sen den andra hoppade också av, brudtärna men som jag trodde vart en av mina bästa vänner, bette sig som en skit och skylde på något annat när det igentligen vart hennes fel och sedan bestämmer hennes kille väldigt mycket åt henne :( nu har min bästa vän sen 12 år tillbaka också sagt att hon inte kommer för att hon är skyldig sitt internatt hyra i 3 månader, alltså 10.000 kr... känns så ledseamt att ingen vill komma :( nu finns det 1 kvar av mina vänner som kommer, kan jue alltid hoppas, men varför svika så här, nu blir det jue bara familj och släktingar och 2 av hans vänner, känns verkligen tråkigt och gifta sig nu när man inte har någon :(Någon som också varit med om detta eller tips på vad ni tycker?
  • nni

Så dåligt.
    Hade själva några som inte kom pga av konstiga anledningar och så e det dålig stil att avboka i sista stund.
    Då vet man vart man har dom dock...

Hoppas du finner det lika roligt utan dessa vänner.
    Kram till dig

• 090208

Men allvarligt, jag SPYR pa sant har!!! Orka ha med sana tjejer att gora! Fy f...!

Natalie85 skrev 2009-08-08 11:11:33 följande:
    ville inte längre eftersom hennes kille inte vill komma
    Men vada att hon inte fick komma, hon med hyrorna..? *fattar inte*
  • Natalie85

ja haha hon går på internatt och måste få godkännt ifrån dom först och ta ledigt, dom har inte hört av sig än och det är 2 veckors tillsägning först.

• soon and very soon

lägg ner dessa 2vänner" låter ju inte som att e är vänner. sorry!

• Maalina

Agree! Om mina vänner skulle göra så de få ett sayonara..

soon and very soon skrev 2009-08-10 19:16:47 följande:

lägg ner dessa 2vänner" låter ju inte som att e är vänner. sorry!
  • 090208

Särskilt den som vägrar komma för att killen inte vill.

Svar på tråden Så himla tråkigt att inga av mina vänner vill komma på vårat bröllop :(