• MilosM­amma
    Äldre 30 Jul 20:36
    5175 visningar
    35 svar
    35
    5175

    1 Månad kvar - så många kilo som möjligt!!

    Jaha vänner!

    1 MÅNAD kvar, hjälp liksom.
    Vart tog det där hela året jag hade på mej?

    Här kämpar vi alla som vill ner flera kilo till innan den stora dagen, vi kämpar, allapå olika sätt.

    Fick nyss en peppbild, la ut dom på min blogg.
    www.piii.blogg.se

    ett bra pepp är att kolla på en bild som är några månader gammal, KÖR HÅRT!!!

  • Svar på tråden 1 Månad kvar - så många kilo som möjligt!!
  • duochj­ag09
    Äldre 5 Aug 17:48
    #21

    Hur går de för er?

    Är inne i ett bra stim nu känner mig taggad Vägde mig i dag och jag är bara 2 kg från att väga 75

  • MilosM­amma
    Äldre 5 Aug 21:32
    #22

    haha o jag efter 1 barn.
    Nästa graviditet ska bli sund.
    jag ska väga mej på fredag o se hur många jag gått ner då.
    Tänker inte stressa men e superglad om ja klarar 75 till bröllopsdagen.
    Möhippa e på G o jag tror de e på lördag, synd för den bryter min kur =/


    duochjag09 skrev 2009-08-03 15:54:59 följande:
    Bra kämpat!!!ska oxå ta 10 till efter bröllopet Kul att vi har samma mål! Bra att ha en och "fightas" med Kan du så ska ju jag oxå klara det! Det är "lätt" att gå ner det svåra är sen att behålla den nya vikten....Gick ner med VV för ca 5-6 år sedan (innan barnen...) men sakta så kröp ju kilona tillbaka Och nu efter 2 graviditeter sitter man här som en heffaklump Nä det ska dt bli bättring på allt!!
  • Boomto­wn
    Äldre 5 Aug 21:32
    #23

    Jag är supertaggad!! Nu kör vi! Men jag vet inte om jag har lyckats förrän på måndag för då är det min vägdag. Men hittills har jag skött mig perfekt utan problem.

    Skitbra kämpat duochjag09

  • duochj­ag09
    Äldre 6 Aug 09:48
    #24

    Låter som vi alla är taggad så detta kommer inte att bli några problem Nu är det bara 3 veckor kvar till bröllop!!!! Jisses amalia, ska hämta ringen i morgon, hoppas den är så fin som jag har tänkt mig

    Kämpa på tjejer!

  • MilosM­amma
    Äldre 6 Aug 09:52
    #25

    Fy fan va nervig ja e. Om 10 minkommer tidningen på intervju och på Lör ÄR det möhippa!!

  • Boomto­wn
    Äldre 6 Aug 10:05
    #26
    MilosMamma skrev 2009-08-06 09:52:55 följande:
    Fy fan va nervig ja e. Om 10 minkommer tidningen på intervju och på Lör ÄR det möhippa!!
    Oh shit vad nervöst!! Kändis mitt uppe i allt ihop.
    Så du vet när din möhippa är?
  • duochj­ag09
    Äldre 6 Aug 10:06
    #27
    MilosMamma skrev 2009-08-06 09:52:55 följande:
    Fy fan va nervig ja e. Om 10 minkommer tidningen på intervju och på Lör ÄR det möhippa!!
    Tidningen? vad kul! Gör de ett reportage om dig och bröllopet?

    Och möhippa vad roligt!!! Vad tror du kommer hända då?
  • Flygan­de taxen
    Äldre 6 Aug 10:33
    #28

    Kan tyvärr inte tipsa dig så värst mycket om bantningen, då ajg bara batnat en gång och körde den klassiska kalori-metoden. Funkade rätt bra då man hade sambon som också bantade så man kunde stötta varandra :)

    Det jag dock vill uppmärksamma dig på är att sömmerskorna som fixar brudklänningarna sällan tycker om när bruden hårdbantar just innan bröllopet. Blir MASSVIS med extra arbete för dom! Vilket i värsta fall kan leda till att den nyslimmade bruden står med en för stor klänning på bröllopsdagen!

  • NEK
    Äldre 6 Aug 10:48
    #29

    Jag har lyckats gå ner 8kg på 1 månad genom att äta viktväktarlåda (färdigköpt) till lunch + middag... har endast ätit frukost utöver. Jag rör inte på mig alls (är ganska lat)

    värt att testa kanske ? Funkar för mig i allafall.. körde en raid förra våren också å lyckades med 10kg på 2 månader då (hade en del att ta av). nu är jag 4kg från målvikt..

  • MilosM­amma
    Äldre 6 Aug 10:57
    #30

    Jag har råkat av misstag få reda på när den är, men det gör mej inget för jag vet inte vad vi ska göra, eller hur dom får tag i mej den dagen, alltså när dom kommer.. o så =)


    Boomtown skrev 2009-08-06 10:05:40 följande:
    Oh shit vad nervöst!! Kändis mitt uppe i allt ihop.Så du vet när din möhippa är?
  • MilosM­amma
    Äldre 6 Aug 10:59
    #31

    Jao dom gjorde reportage om bröllopet o bloggen.KOmemr hamna på den där "personligt" sidan.

    Oj jag har faktiskt ingen aning, men jag tror att det blir tävlingar av nått slag, att jag ska få prova på något kul. det tror jag. Jag är en kämpa o vill gärna vinna o så =)


    duochjag09 skrev 2009-08-06 10:06:52 följande:
    Tidningen? vad kul! Gör de ett reportage om dig och bröllopet? Och möhippa vad roligt!!! Vad tror du kommer hända då?
  • duochj­ag09
    Äldre 6 Aug 11:06
    #32
    MilosMamma skrev 2009-08-06 10:59:45 följande:
    Jao dom gjorde reportage om bröllopet o bloggen.KOmemr hamna på den där "personligt" sidan.Oj jag har faktiskt ingen aning, men jag tror att det blir tävlingar av nått slag, att jag ska få prova på något kul. det tror jag. Jag är en kämpa o vill gärna vinna o så =)
    Ni kommer nog få jättekul vad som än händer Kul att du uppmärksammas i tidningen.

    Min guldsmed ringde precis och sa att ringen var klar redan!! Men ska även putsa upp lite andra ringar så i morgon ska jag hämta allt. *nervös*

    Har precis druckit dagens första shake och snart är det dags att hämta huliganen på dagis. Sen lunch för barnen och så ska vi nog åka och bada i fina vädret Huga för att dra på sig badkläder men men åker till en liten strand där det knappt är några som tur är...
  • duochj­ag09
    Äldre 11 Aug 09:24
    #33

    Hej alla glada bantare

    Dagarna tickar iväg....hur känns det för alla? Hur går det?

    Milosmamma: hur var möhippan? Överlevde du?

    Själv är jag nöjd, har bara ynka 1 kilo kvar till 75...hoppas att det ger sig de närmaste dagarna så jag kan börja äta mat "på riktigt" igen (i alla fall en gång per dag)

  • Boomto­wn
    Äldre 11 Aug 14:02
    #34

    Jag har gått ner ett kilo denna veckan så jag är jättenöjd. Ändå så har jag frossat hela helgen. Man får väl hoppas att det fortsätter lika bra.

    Och hur har det gått för er andra?

  • evst
    Äldre 12 Aug 13:21
    #35

    Får man hoppa in här? Gifter mig i november, så det är ju inte jättesnart men snart nog - vad hände med det där året man hade ;-D

    Hoppas kunna gå ner en del till dess - mest för att kunna använda min förlovningsring tillsammans med vigselringen och inte behöva köpa ny förlovningsring (som nu är för liten och ligger i lådan...).

    Jag kör just nu med alli, men det viktigaste för mig är att minska portionerna och undvika småätandet på kvällen, i övrigt äter jag nyttigt.

    Du hittar mer om mig i min profil!

Svar på tråden 1 Månad kvar - så många kilo som möjligt!!