• Bluebride

Brudbukett i tyg

Tycker ni att det är fel, dåligt eller så om man vill ha en bukett som är fake, måste man ha en riktig bukett.

Inga påhopp tack, bara en åsikt.

Här är de jag funderat på

cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=220450352993&_trksid=p2761.l1259

• Svar på tråden Brudbukett i tyg
  • Bluebride

webshop var fint men dyrare än hon jag har kontakt med på ebay.

• kikki kikki

Jag köpte en massa olika tygblommor så att jag hade att välja på när jag väl gjorde den.
    Tack jag är rätt nöjd själv med den....ler

• Bluebride

jag har fått jättebra pris av henne på ebay, hon gör special för mig som jag får se på bild innan, så det är jättebra. så ca 300 kr tror jag det kommer landa på, inte ett dugg farligt.

• Bluebride

bild på min bukett finns i mitt galleri

• Picnick i det gröna

Åh, har du redan fått den? Eller det är en skickad bild bara?

Är du nöjd med resultatet? :)
    Den var söt!

• Hjartafró

Jag tycker buketten ser riktigt fejk ut, och eftersom man kan få en bukett för billiga pengar om man inte är så noga med exakt vilka blommor den innehåller, så förstår jag inte varför man hellre har en i tyg? Men det är bara jag...

• Bluebride

Picnick i det gröna skrev 2009-07-30 22:59:51 följande:

Åh, har du redan fått den? Eller det är en skickad bild bara?Är du nöjd med resultatet? :)Den var söt!
    [/citat]

nä det är bara bild än så länge.
    Hjartafró skrev 2009-07-30 23:01:41 följande:
    [citat]
    Jag tycker buketten ser riktigt fejk ut, och eftersom man kan få en bukett för billiga pengar om man inte är så noga med exakt vilka blommor den innehåller, så förstår jag inte varför man hellre har en i tyg? Men det är bara jag...
    ja, det är jag det. Men skulle jag ångra mig så har jag tid att fixa en riktig också.
  • fahannan

Man måste känna sig bekväm i sitt val tycker jag. Om du är osäker ska du kanske inte välja tygblommor ändå men de som finns idag är såpass bra!
    Ett alternativ kan vara blommor i socker... Jag känner till en som fick sin brudbukett gjord i sockerarbete. Webbplatsen är cakedesign.se - där finns också fantastiska tårtor!

• Bluebride

jag är supernöjd med min bukett. jag tycker riktiga blommor från floristen är bortkastade pengar eftersom den vissnar, denna bleknar som högst.

• kikki kikki

Jag tycker att din bukett var jättefin.....ler....

• Bluebride

kikki kikki skrev 2009-07-31 18:26:05 följande:

Jag tycker att din bukett var jättefin.....ler....
    tack
  • grönklänningmedsvartspets

stilen var fin men det syns ju faktiskt att det är fuskblommor.. kanske bara jag som är lite nitiskt för att jag är florist själv. Men jag förstår helt och hållet om man vill ha en syntet eftersom den som sagt aldrig vissnar. I en blomsterbutik jag brukade ha praktik i under mina utbildningsår fanns det flera olika brudbuketter med sidenblommor just för att bruden ska kunna känna efter vilken stil som passar henne. De brudar som var inne där och kollade funderade faktiskt mycket på om de inte ville ha siden istället. Så det är ju helt upp til en själv vad man vill ha, så ta absolut inte illa upp om det är nån som klagar över att blommorna inte är riktiga:)

Svar på tråden Brudbukett i tyg