Offwhite till viklänning?
Köpt ett par skor jag trodde va vita.. När jag jämför med klänningen som är vit (o lång)ser man att dom mer är åt offwhite..
Kan jag ha det så eller måste färgen stämma exakt??
Vad tycker ni??
Köpt ett par skor jag trodde va vita.. När jag jämför med klänningen som är vit (o lång)ser man att dom mer är åt offwhite..
Kan jag ha det så eller måste färgen stämma exakt??
Vad tycker ni??
... Det där var svårt. Såklart att de inte MÅSTE matcha, men känner du själv att du stör dig på det så kanske det inte är så bra. Du har ingen möjlighet att typ sätta på nåt band eller nåt som är i klänningens vita färg på själva skorna? Eller, så skulle man ju kunna färga skorna ännu mer åt t.ex. det rosa hållet, så blir det inte lika uppenbart.. Sen är det ju också så att klänningen förmodligen kommer att skymma skorna för det mesta (plus att kvällsljuset tar bort skillnaden), men jag tycker att det måste kännas rätt och bra för bruden. Stör du dig på det, så måste du göra något åt det. Känner du att det inte spelar så stor roll, kommer ingen annan att göra det heller!
Tack för dina synpunkter! Ska ta dem till mej o fundera vidare! :)
Nej jag tycker inte det , för det kan få skorna att se "skitiga" ut och det är inte alls snyggt. Jag såg tex en brud för inte så länge sen som hade vit klänning men offwhite/ljus ivory slöja och OJ va det va en miss.. Klänningen vart inte alls snygg .Nått att tänka på kanske
Det har jag inte tänkt på, att skorna kan se smutsiga ut.. Känns ju antagligen inte så kul.. Har klänningen på uppläggning och ska jag fixa nya skor är det bråttom, gifter mej den 22/8!!
Vad tycker ni andra??
Är också rädd föra tt skorna kommer att se skitiga ut... Skulle lämnat tillbaks dem och hittat nya. Ja, jättelä¨tt att skriva men med bröllop om en vecka har du säkert annat du prioriterar...