• AnnaMari

Beviken! Ledsen!

Jag VET att det inte ær en PLIKT att arrangera møhippa till någon, men man har væl lov att bli besviken om det inte blir någon? Eller?

En vecka kvar till brøllopet, trøtt och lei nu, massor att gøra, tankarna går runt brøllop hela tiden. Men nu kænner jag att jag har mest lust att stælla in hela skiten! Hær har man strævat och jobbat på før att gøra en lyckad fest før alla, inklusive mej sjælv. Och så ær det INGEN som gidder att gøra något før mej??!! Nu ær jag væl dum som tænker att det ær något som man ska førvænta..jag vet.. Men kan inte låta bli att kænna mej totalt vænneløs!!!!!

Jaja, det ær væl bara att førsøka rycka upp sej och fortsætta stæda, fixa och dona...kænns sækert bættre imorgon..hoppas jag...

• Svar på tråden Beviken! Ledsen!
  • MammaMiaa

Det är klart att man får känna sig ledsen & besviken. Men du är inte värdelös tro inte det.

Min egen möhippa bestod av mig & min syster då andra inte kunde eller sa sig ha råd. Vissa svara inte alls när hon frågade.

Så min möhippa va över på 2 timmar.

• Mrs Baom

Jag förstår att du känner dig besviken å ledsen!! Jag skulle också ha reagerat så om mina vänner inte fixat en möhippa till mig...

Gifter mig också om en vecka:)

LYCKA TILL!!

• Humlan66

När jag gifte mig 1a gången va det ingen alls som hippa mig , fast jag hade tärna så jag vet att det känns. Och nu när jag ska gifta ommig så får jag förmodligen ingen nu heller

Låt inte detta förstöra din stora dag

• Fenixx

uch förstår att du känner dig ledsen. behöver ju inte vara något märkvärdigt, utan bara att man träffas och har det lite mysigt.

men hoppas du kan lägga det bakom dig och se fram emot eran stora dag istället!!

• Boomtown

Jag förstår att du är besviken. Kram

• soon and very soon

förstår absolut att du är besviken! behöver ju inte vara stort bara något eller hur! hoppas din/er dag blir strålande!

• BM2009

Vi var 6 pers på min möhippa igår (inkl mig själv). Ingen av deltagarna drack alkohol förutom jag.

Vi startade kl.14 och kl.21 var det hemgång... Lite ledsamt var det att det var en sån dämpad möhippa, men de gjorde sitt bästa och det är det som räknas.

Killen min är iväg ikväll på jordens svensexa med massa aktiviteter och kompisar...

• neamano

Min mans kompisar med flickvänner ordnade en "svenhippa", alltså en kombinerad svensexa och möhippa. Eftersom mina närmaste tjejkompisar bor väldigt långt bort från mej så förstod jag att de inte skulle ordna nån möhippa för mig!
    Vi hade jätteroligt!

• kikki kikki

Förra gången jag gifte mig fick jag en möhippa och det var jättekul. Men nu så vet jag inte ens om jag vill ha någon. jag vet att man har massor att göra innan och jag har kommit ifrån det där att festa loss. men jag får väl se hur det blir men visst förstår jag din besvikelse.

• missnartfru

Jag förstår hur du känner det, och det är nog många här som gör.
    Klart att en hippa ingår i sina bröllops planer, det handlar ju om att man känner att vännerna gläds med dig och detta hör till, sen får det finnas brudar här som säger att man inte ska ta detta förgivet, jag hade blivit jätte ledsen och känt att man inte betydde någonting.
    En hippa kan vara en picknik eller bara en mysig kväll hemma, men att dom samlats för att mysa med dig.
    Det är som när familjen inte grattar dig på din födelsedag, detta ska man inte heller ta förgivet för dom grattar för att dom vill gratta, och hippar för att dom vill hippa.

Men hur kul är det att betala ett bröllop med alla nära för att man vill dela detta med dom, istället för att lägga pengarna på något lyxigare och på bara oss med föräldrarna och en finare och lyxigare resa..
    Och sen finns inte detta i dom som man ser som nära och kära átt dom vill dela detta med en, men ändå vill komma på bröllopet..
    En Möhippa är något som dom flesta önskas få, och enligt mig bör få sen får man uppskatta vad den innehåller...

Jag önskar att dom kommer att ta dig nu i början utav veckan, håller tummarna... Lycka till!!

Svar på tråden Beviken! Ledsen!