• Divina73

Kolla in entrén!!!

• Svar på tråden Kolla in entrén!!!
  • Aleta

Seriöst så tyckte jag att det var supertöntigt!

• soon and very soon

hmmm, funderar o funderar lite kul men hallå??? tror inte någon jag känner skulle tycka om det.

• AnnBo

Haha, klockrent, lite väl långdraget dock, lite många tärnor o marsalkar..
    Tror mina vänner hade skrattat sig fördärvade men släkten skulle nog förväntat sig ett "vanligt" bröllop och inte uppskattat det lika mkt

• Förväntan2010

man kan ju göra en sån entre till festlokalen! :) Det har jag sett och det lättar nog upp stämningen otroligt haha

• Nordiskbrud

Vår spontana reaktion; Är de höga?????!!!!!!!

• Humlan66

det är skitcoolt , men det är lite långt

Dom yngre skulle nog gilla detta men dom äldre , njaaa

• passionsblomman

Jag måste vara urgammal, om det är åldern som gör ifall man gillar det där eller ej.

För mig är själva vigseln något mycket högtidligt och allt behöver inte vara spexig, sexigt och överballt för att ha ett värde. Det får plats allvar också och jag skulle för mitt liv inte vilja vara utan det vid min vigsel.

Jag tycker man förminskar storheten i det man är på väg att göra när man bara gör en show av alltihop. Den där folksamlingen hade lika gärna kunnat köra sina mooves på en bardisk.

Var i detta såg man paret och deras kärlek?
    Det var BARA "SEEEEEE på MIIIIIG".

EFTER vigseln är det däremot kul med hur mycket party som helst.

Så känner jag inför vad ett bröllop är, men det är ju helt uppenbart högst olika.

• Aleta

Men framförallt så var det dåligt. Det andra klippet som var i en tråd nyligen var mycket bättre, förutom att bruden kom in sist själv som ett riktigt antiklimax när det borde ha varit slut.
    Less is more.

passionsblomman skrev 2009-07-25 22:00:27 följande:
    Jag måste vara urgammal, om det är åldern som gör ifall man gillar det där eller ej.För mig är själva vigseln något mycket högtidligt och allt behöver inte vara spexig, sexigt och överballt för att ha ett värde. Det får plats allvar också och jag skulle för mitt liv inte vilja vara utan det vid min vigsel.Jag tycker man förminskar storheten i det man är på väg att göra när man bara gör en show av alltihop. Den där folksamlingen hade lika gärna kunnat köra sina mooves på en bardisk.Var i detta såg man paret och deras kärlek?Det var BARA "SEEEEEE på MIIIIIG".EFTER vigseln är det däremot kul med hur mycket party som helst.Så känner jag inför vad ett bröllop är, men det är ju helt uppenbart högst olika.
  • Fenixx
    Aleta skrev 2009-07-26 08:27:50 följande:
    Men framförallt så var det dåligt. Det andra klippet som var i en tråd nyligen var mycket bättre, förutom att bruden kom in sist själv som ett riktigt antiklimax när det borde ha varit slut.Less is more.
    håller med!
  • passionsblomman

Ja eller hur!

Aleta skrev 2009-07-26 08:27:50 följande:
    Men framförallt så var det dåligt. Det andra klippet som var i en tråd nyligen var mycket bättre, förutom att bruden kom in sist själv som ett riktigt antiklimax när det borde ha varit slut.Less is more.
  • starfish

blä va töntigt och pinsamt....
    och lååååångtråkigt.

herre gud....är det här det nya istället för de crazy bröllopsvalserna?

• Humlan66

Lite FÖR mkt spex över det hela ( och glöm mitt förra inlägg )

• KatjaB

nog för att man kan göra nåt "kul" utav entren, men vet inte om jag tycker att det här var speciellt skoj och tror nog att de som faktiskt tycker att det är roligast är just brudparet.. de andra sitter nog snällt o väntar på när de ska bli klara. Tyckte det var oerhört långdraget.

Sen om jag ska vara helt ärlig (och kanske lite småtråkig) så tycker jag att sånt här förtar lite av känslan av hur fint ett bröllop kan vara. tror inte att det där är ett sån ceremoni där man fäller en tår för att de är så fina, och jag är ju en sucker för just sånt.

• nni

Nääee, enbart löjligt. Alldeles för mycket spex ja...
    Gillar inte spex idéen just över vigseln, det ska väl va romantiskt stämningfullt (enligt min smak).

• nni
    Förväntan2010 skrev 2009-07-25 20:39:22 följande:
    man kan ju göra en sån entre till festlokalen! :) Det har jag sett och det lättar nog upp stämningen otroligt haha
    Jaa, precis. Det hör hemma på festen isf.
  • Niini

Nice! Men inte vet jag om jag skulle vilja vara bruden.. Tärna däremot kan jag gärna vara :D Måste försöka övertala nån väninna att ha en sån entré ;)

• MarianneL

Tycker det var jättetrevligt och kul. Tycker ofta bröllop är "för" högtidligt/stelt för min smak. Jag ville ha en glad o härlig dag, och det här var en ganska mysig ide tycker jag.
    Men jag är ändå glad att vi gick in "som vanligt" för jag ve tinte om jag kunde börjat dagen med den "inställningen". Lättare att andas ut o vara lite flummig efter vigseln :)

• camilla 32

stackars gäster. Så långt!! Höll på i över 6 minuter. skittråkigt. Skulle räckt om bruden och brudgummen hade gjort något.

• Niini

Lägger även en väldigt hög ribba för resten av festen om gästerna gillade entrén.

Svar på tråden Kolla in entrén!!!