• Goldi

HJÄLP med att hitta pärlor till håret...

Har en bild i mitt galler på en frisyr som jag tänkt ha till bröllopet där hon har pärlor i håret (enstaka) har varit i alla brud butiker i Malmö men hittar ingen. Någon som vet var jag kan få tag på sådana eller köpa av någon? lite panik för bröllopet är 1/8...

• Svar på tråden HJÄLP med att hitta pärlor till håret...
  • Steven och Johanna

Ser inga bilder tyvärr!

• Goldi

okej vad konstigt. Men om du går in på brufrisyrer och kollar på sida 12 så är det 2a bilden

• bnm

Hej,

Var inne i en butik i Stockholm idag som heter Glitter. De har pärlor på hårnålar.
    Gifter mig också 1/8!!! Lycka till!!!

• agtiwi

Precis som bnm skriver så har glitter väldigt bra utbud på pärlor till hår, så kolla där!

• lingon82

Kolla annars hos den frisören som ska hjälpa dig, alt din vanliga frisör. Min frisör visade mig ett stort utbud och sen beställde hon.
    Gifter mig imorgon...
    Lycka till.

• B2B090808

Har inte kollat på bilderna men om du har butiken Glitter i din närhet så har de massor av sånt. Kolla där. Det är förhållandevis billigt också. Blir dyrare att beställa över nätet.

• Boomtown

Ditt bildgalleri syns fortfarande inte.

Men jag köpte i alla fall på Glitter, 6 st för 40 kr tror jag det var. På internet får man väl betala 100-150 kr. Och självklart så är det väl kassare kvalité på de billigare men man slipper bli rånad och det blir jättefint på den stor dagen ändå.

• Ellais

jag köpte pärlor och hårnålar och trädde bara på pärlorna på hårnålen! Enkelt och snyggt!

• 22 juli 2009

Numren på brudfrisyrer ändras hela tiden när folk lägger till bilder i sina gallerier, så de nummer du nämnde ledde inte till någon frisyr med pärlor...

Om det är en utsläppt frisyr blir det konstigt med hårspännen med pärlor i ändarna, då ska du ha såna där små spiraler som t.ex. finns på tiaror.se som nämns här. Eller på Tradera.

Svar på tråden HJÄLP med att hitta pärlor till håret...